Wat je even kwijt wil #55

Ah heerlijk morgen is het burendag a.k.a ontvlucht je eigen huis en ga in een hotel in bad liggen dag

7 likes

Haha wait what, zijn wij buren?

2 likes

Zou kunnen in principe maar burendag is landelijk

24 likes

Dit is echt het kutste concept waar Nederland ooit mee gekomen is afgezien van de schijf van vijf

32 likes

Haha zelfde idee hier. Ik voelde me toch asociaal toen ik aangaf dat wij niet zouden komen. Maar ja gewoon echt geen kracht voor

1 like

Ja echt vreselijk!!! Zo lastig te ontlopen ook

2 likes

Ik heb ook voorgesteld om morgen via de achterdeur/steeg het huis te verlaten om zo min mogelijk contact te hebben :joy: Ben bang dat ik gewoon niet op dat moment een goed excuus kan verzinnen

1 like

Ja wij zijn sowieso al de minst sociale buren (zijn ook niet uitgenodigd voor de buurt whatsapp) maar écht geen zin in deze onzin.

1 like

Doen mensen daar serieus aan mee? Nog nooit wat van gemerkt hier. Terwijl er wel een Halloween en speeltuin commissie is 🥲

4 likes

Hahaha vandaar. Ik moet nog aan deze burgerlijke concepten wennen. Wij moeten opeens opdagen en een gezellig hapje meenemen en we hebben momenteel niet eens een keuken. Wtf.

Ben ik misschien flink aangeschoten? Ja. Heb ik er spijt van? Morgen misschien :nerd_face:

2 likes

Ja ik woon in een hofje met 1 ingang en daar hebben ze het natuurlijk georganiseerd dus je kunt er niet ongezien langs.

1 like

Ga je vroeg weg of ga jij wel de confrontatie aan?
Ik vind op zich gewoon ff kletsen met iedereen prima, maar een hele dag… Houd op met me.

Is wel een uitgelezen kans om in de app te klagen over alles.

1 like

Hier in de straat willen ze vret’n (prima) en daarvoor onkruid verwijderen. Ik vind alleen dat de gemeente dat gewoon moet doen.

Oh wij hebben helemaal niks van burendag joh, wist niet dat dat een ding was :scream: Of ben ik niet uitgenodigd @California

2 likes

Ben zooooo klaar met solliciteren :neutral_face:. Gaat zoveel tijd inzitten en vandaag kreeg ik na het gesprek te horen dat ik was afgewezen omdat ik te extravert ben :roll_eyes:. Ugh ugh ugh

2 likes

Doe alsof je gaat bevallen als je toevallig weg moet. En dan bij terugkomst ‘haha vals alarm!’.

18 likes

Zo, beter. Hou vol!

9 likes

Hahaha, dat is een betere manier van het te bekijken!