Maar als je dit jaar nog studeert krijg je 50% korting op je collegegeld, dus onderaan de streep hebben de mensen die nu nog studeren 500 euro meer korting gekregen dan de mensen die voor 31-08 afstudeerden (want 1000 korting tegenover 500 compensatie). Terwijl afgelopen jaar het shitjaar was en het nu (hopelijk) alleen maar beter kan gaan.
Ja daar heb je gelijk in!
Maar dat is wel alleen als je een volledig jaar studeert nog. Dus als je maar 2 of 3 maanden vertraging hebt, heb je alleen voor die maanden korting.
Maar snap dat het nooit voor iedereen goed uit kan uit pakken hoor. Ben alleen een klein beetje zuur erover zelf
Ja dat is een hele zure situatie, snap ik!
Mijn tandarts net: “welke kleur tandenstokers gebruik je, de lichte of donkere kleur?”
Ik, die zeer af en toe stookt en alleen de week voor bezoek driftig aan het stoken slaat: “ehhhh ik denk de lichte”.
Mijn tandarts 5 seconden nadat ze in mijn mond kijkt: “je gebruikt de donkere, er zit nog een stuk tandenstoker tussen je kiezen”.
Word je huis wel goed doorgelucht, misschien heb je zuurstoftekort
Eindelijk weekend👏🏻
Iemand anders maakte een vergelijkbare opmerking. Voor mijn gevoel wel, maar misschien goed om het even extra in de gaten te houden.
Hahah lekker ook die reactie van die man. Toen ik een pasfoto liet maken had ik echt een belachelijke onderkin en zei ik: jeetje wat een kin, dit is in t echt niet toch? En die man keek me gewoon zwijgend aan
Hij was op zich wel vriendelijk. Want hij zei: oké ook eentje met een glimlach. Nou, die foto zag er uiteraard fucking demonisch uit. Maar daarop zei hij: ja je hebt gelijk, die niet lachende oogt wel iets ‘rustiger’
Hahaha rustiger, over een gezicht. Ook zo fijn dat je paspoort en rijbewijs tegenwoordig zoooo lang meegaan dat je nog jaren met die foto zit opgescheept.
Ik heb een soort verlatingsangst richting mijn laptop. Ik heb dat ding al-tijd bij me. Of hij ligt thuis, of hij is mee naar de uni of hij gaat mee naar m’n vriend of ouders.
Heb vanvond een borrelavond met vrienden en ben daarna bij m’n vriend, morgen een verjaardag. Laptop ligt thuis en ben ineen panisch dat ie gestolen wordt, dat ik alles kwijtraak door brand en weet ik het wat.
NIET GEZOND en hoe kom ik hier vanaf😫
Is het vanwege de bestanden die erop staan? Dan zou ik denk ik investeren in ruim cloud opslag en alles automatisch syncen, als je dat nog niet doet
Oh ik maak regelmatig backups en werk ook in de cloud maar ben toch paranoïde dat er iets gebeurt ofzo en dat ik nu ook niks kan. Voelt een beetje als je telefoon vergeten. Verschil is dat ik mn laptop minimaal tm zaterdagavond ook daadwerkelijk niet nodig heb (al heb ik serieus overwogen om m toch mee te nemen)
Best vervelend als mensen waarmee je contact hebt verbroken op de een of andere manier toch weer je leven moeten inkruipen door middel van andere personen. Uiteraard wanneer je ze net bent vergeten. Fijne manier om het weekend weer te beginnen. Zucht.
Wacht maar to we het over cmyk hebben. Dat klinkt als een soa
Dat is iedere dag als je dyslectisch bent
Ik zag net een tiktok waarop iemand zei: ‘your bellybutton is just your old mouth’.
En iew vind dat echt een nare gedachte
Heb je een koolstofmonooxide melder? En laat je je cv wel eens nakijken?
Gatver ja. En ik haat navels al. Wat een ondingen (en lelijk)