Wat je even kwijt wil #55

Deze man had ook gewoon geen goede snackervaring.

1 like

Mr Frank Visser is in mijn geboortedorp. Ik zit lekker met mijn moeder over en weer te appen. Beide partijen zijn knettergek. Genieten dit. :joy:

13 likes

Ik heb zin in dat er een soort omgekeerde tinder bestaat waarop je mensen kunt swipen die je er echt helemaal kut uit vindt zien. En dat je diegene dan compleet mag roasten als je ermee matcht.
Ja sorry, dat is niet aardig van me maar ik ben chagrijnig en ik ben aan het tinderen en iedereen is zo KUT dat ik dit plan dus net heb bedacht.

19 likes

Het was in een pretpark, dus ik heb de meeste collega’s maar heel even gezien aan het begin. Maar dat voelde wel gek vertrouwd. Alleen de lengte van collega’s is heel anders dan je verwacht.
Maar verder was het een waardeloos uitje en ik ben helemaal gevloerd.

3 likes

Volgens mij is er een subreddit waar mensen een foto plaatsen en je ze mag roasten haha

2 likes

Ik heb een baan! Nu nog even wennen aan het idee dat ik echt klaar ben met studeren, doordat alle afronding van m’n studie online is geweest voelt het echt nog alsof ik nog student ben en elk moment weer colleges kan hebben.

47 likes

Ja maar dan moet het allemaal zo in het openbaar. Het lijkt me juist zo heerlijk om in de veiligheid van de chat gewoon lekker 1 op 1 elkaar compleet met de grond gelijk te maken.

Heb een heel raar appgesprek vanavond. Maar er zijn wel dingen duidelijk geworden. Nu nog kijken hoe ze toepasbaar zijn.

En al mijn mondkapjes zijn weg ofzo. :sweat_smile:

Die met oreo vind ik echt heerlijk, die kleffe stukjes koek die je dan overhoudt als hij bijna op is :heart_eyes:

Hebben jullie ook weleens zo’n avond dat al je gedachtes en ideeën echt alle kanten opgaan? Ik zit nu namelijk ineens de optie om samen met iemand wat te huren te verkennen :joy:

2 likes

Er zijn zat mannen die dat doen op tinder. Dus wat houd je tegen.

8 likes

Ben je al eens in cafe het slipje geweest?

4 likes

Mijn man zag vannacht in zijn ooghoek een muis op zolder, gelijk vallen neergezet maar ik ben nu dus als de dood om naar de zolder te gaan. Pff, heb echt een onwijze angst voor muizen en er altijd zo’n schaamte gevoel bij alsof ons huis dan niet netjes genoeg is. Wij doen de was ook op zolder en nu ben ik bang dat er muizen over onze was gaan lopen.

Ik sta net in de keuken ontbijt te maken (om 6:00) omdat ik straks een examen heb en mn broertje komt thuis van het uitgaan en komt in de keuken nog een snack zoeken. Het verschil moet er wezen

41 likes

Echt heerlijk om wakker te worden van een rookmelder die afgaat bij de onderburen. Hij ging daarna nog 2x af en daarna rook ik ook een brandlucht dus ik ben ff gaan kijken maar het is niks dus nu weer verder slapen.

Het stinkt wel nu

Helaas! Dat was in de tijd dat Wilma haar slipjes nog aanhield.

1 like

Voedselvergiftiging en moeten verhuizen wat een combi

1 like

Een bepaalde geld tegel op het station waarop het woord ‘mondkapje’ prijkt,daarvan vind ik de afbeelding meer lijken op een penis op een trapeze dan een gezicht dat deels bedekt is door een mondkapje.

En nu ik steeds iedere ochtend op het station ben, fantaseer ik steeds weer om gewoon een random trein in te stappen en er een leuk dagje weg van te maken in plaats van op te komen dagen op werk.

En ik vind mijn werk prima hoor, maar ik mijn mis een leven met minder structuur. Later dit jaar maar eens kijken of ik de boel toch niet moet omgooien.

1 like

Ik zal blij zijn als het straks weekend is. Dadelijk een megaspannende bijeenkomst voor werk en ik heb er geen zin in.

Daar heeft EditieNL heel in 't begin van Corona nog een item over gemaakt. Kan het ook niet meer niet zien :sweat_smile:

Zo naar de huisarts (een andere dan mijn eigen) om een monster van een thuistest in te leveren. Hopelijk heb ik het goed gedaan en kan het op deze manier.