Wat je even kwijt wil #55

Een van deze appartementen was in Gent!!!

3 likes

Eeewwwww, Gent krijgt te veel Free passes op deze huizenmarkt.

2 likes

oja mijn onderbuurvrouw heeft dit ook! met in dat deel van haar huis geen verwarming (we hebben gaskachels) dus in de winter hebben er wel eens ijspegels in haar douche gehangen :slightly_smiling_face:
heb ook ooit in een huis gewoond waar de douche gewoon direct achter een kastdeur op de gang zat.
en natuurlijk de antikraak panden die geen woningen waren niet vergeten waar er gewoon portable douchekabines op de gang stonden.

een douche en wc in één ruimte met plek voor een badmat is al een hele luxe voor mij :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Ik weet niet wat er afgelopen dagen is gebeurd maar heb meerdere sippe berichtjes van je gezien dus deze behandeling had je verdiend! Pusheens gonna take care of you :heart:

2 likes

Ik denk dat ik gewoon veel waarde hecht aan een normale badkamer haha, heb ook wel een uitgebreide gezicht en lichaamsroutine door huidaandoeningen, dus ben daar niet makkelijk in. En mijn vorige studio had wel gewoon een normale wasbak en daar zat ik als student in. Dus wil iets meer :joy:

1 like

Oh jaa ik had een dixidouche in de meterkast ofzo, die ik met 3 mensen deelde. En dat water was per 12 uur 5 minuten warm en het licht daar was vreselijk. dus benen scheren deed ik in m’n kamer en ik heb ooit eens m’n haren geverfd en toen ben ik met een muts op naar m’n ouders gefietst om daar de verf uit te spoelen.

6 likes

haha ja snap ik! ik droom ook van een grote badkamer ooit, maar leven zonder wasbak is wel overkomelijk.

@Kusjessoldaat hahahah heel chill met die haarverf

1 like

Hahaha die douche achter een kastdeur had een vriendin van mij ook, halverwege de trap moest je ineens in de muur naast je een deur in en daar zat dan precies de grootte van een douchecel achter, dus je handdoek moest aan een haak aan de buitenkant van die deur, echt super handig.

5 likes

Nee daarvoor moet je bij five guys zijn, een milkshake met spekjes erin :nauseated_face::nauseated_face:

2 likes

Ik denk dat het bij mij gewoon een opstapeling is van wat dingen (in mijn studentenstudio had ik ook meer keuken en een balkonnetje) dus voelt niet echt als een vooruitgang. Ik wil er ook wel een tijdje naar mijn zin hebben :slight_smile:

2 likes

ja begrijp ik! sorry als dat verkeerd overkwam. hoop dat je snel wat fijns vind naar je wensen!

Ik ben nu alweer verder aan het kijken in een iets goedkopere stad in de buurt, 25 euro duurder dan vandaag en gewoon drie kamers :star_struck:

4 likes

Lief dankjewel. Retail therapie best therapie.
Nah ik denk dat ik beter weer naar ggnet kan :sweat_smile:

2 likes

Heel raar misschien maar die is wel lekker. Love hun milkshakes

2 likes

Nog erger dan ham op je vega loempia. :cry:

2 likes

Doe mij dan maar toch staan met je voet op een legoblokje.

Ik betrap mijzelf steeds op het passen van slaapzakjassen. Stiekem wil ik na een lange werkdag gewoon ergens in slaap kunnen vallen in een comfy jas zonder mij om hoeven te kleden.

1 like

Een douchecabine van Lego bouwen zou denk ik ook nog wel een betere optie zijn dan zo’n dixidouche in je keuken

1 like

In ieder geval de leukste therapie :joy:

1 like

Ooh, dat is echt living on the edge. :flushed:

Dat had ik ook!!!

1 like