Wat je even kwijt wil #55

Ik had vandaag een kind in m’n klas met luizen. Moest ik ouders bellen, maar bedacht aan de telefoon pas dat ik dat in het Engels moest doen. Geen idee wat luizen in het Engels is, zeker niet zo ad hoc dus “Im sorry, you’ve got to pick up your daughter because she has little insects in her hair” I died hahahah

61 likes

Lice!!

1 like

Snackbar in zeist:

in 2019/2020: bestel je een vegetarische hamburger is de burger vegetarisch maar zit er alsnog een plakje vlees erop (volgens mij was het toen bacon).

Diezelfde snackbar in 2021: vegetarische loempia maar een plak ham erop?

Edit: de loempia is niet eens vegetarisch. Ergens onderin zaten 2 stukken kip.

Maar de milkshake is wel vegetarisch ik heb nog geen rondrijvende spekjes gesignaleerd.

4 likes

Zojuist las ik iets interessants :nerd_face: … even delen:

Ruim van te voren snijden

Koolsoorten zoals broccoli kun je, in tegenstelling tot andere groenten, het beste ruim van tevoren snijden. Na het snijden gaat de kool zich beschermen door de aanmaak van glucosinolaten. Deze beschermen niet alleen de broccoli tegen bederving, maar beschermen ons ook tegen kanker en veroudering. Als je optimaal hiervan wilt profiteren zou je de broccoli 2 dagen van te voren moeten snijden.

3 likes

Whahaha who the fuck doet een plak ham op een loempia? Vega of niet dat klinkt echt goor :joy:

1 like

Een snackbar die vernoemd is naar het lichaamsdeel waarmee je ruikt. Volgende week maar opnieuw proberen bij de snackbar dichtbij mijn nieuwe woning.

Misschien is dat al reden genoeg om een nieuwe snackbar te zoeken

3 likes

Vandaag een heel leuk studio’tje gezien, perfecte locatie, maar alleen geen wasbak in de toiletkamer (letterlijk een wc en een douche) alles was perfect tot dat moment :sob: Ik zie nog niet helemaal mijn gezicht wassen in de keuken…

Ja dat wou ik ook een keer zo’n student wegsturen. Maar een of ander helder licht had bedacht die stoel recht voor de deuropening te plaatsen en ik kreeg de instructie om alvast te gaan liggen voordat de dokter er was. Dusja deur vloog open en koekoek! Toen dacht ik ja weetje, die extra persoon heeft toch alles al in volle glorie gezien, dus dat hij dan naast me ongemakkelijk zit te lachen maakt dan ook niet meer uit

Heb overigens ook het hpv vaccin gehad, maar voorkomt helaas niet alle vormen van hpv

@Steady toen mijn opa er nog was heeft hij mijn vader gebeld met de telefoon van mijn toen al overleden oma, want er stond immers nog beltegoed op en anders was t zonde :cry:

En natuurlijk dan ook niet even de bellers ID uitzetten natuurlijk? Alsof je ineens een belletje uit het hiernamaals krijgt. Heb uit schrik ook echt op weigeren gedrukt.

1 like

Hoe komen ze erop? Er is waarschijnlijk geen mogelijkheid om toch een te plaatsen? Ik doe badkamerdingen liever in de badkamer aan de wasbak

1 like

Wilde nog even snel een colaatje halen bij de super na het sporten. “Jesus wat fitnesst iedereen tegenwoordig, ik zweer het weer zo’n basic fit tutje”

Hou je gore bek dicht aub en ga vakken vullen. :triumph:

2 likes

heb ik ook, is niet zo erg hoor :rofl: ik doe mn gezichtsroutine gewoon op de bank met een sprayflacon met water. en mn tanden poets ik in de keuken :woman_shrugging:

7 likes

Haha HOE kun je zo geirriteerd zijn dat mensen sporten?

En dit betekent waarschijnlijk dat je er goed uitzag :smirk:

1 like

Haha ja nooit dood gegaan van tandenpoetsen in de keuken. Spiegel op een keukenkast deurtje en gaan.

Ik zou dat dus eigenlijk niet missen denk ik? Alleen voor bezoek zou ik het lastig vinden.

Maargoed ik heb dan ook twee jaar in een studio gewoond met de badkamer in de slaapkamer :joy:

3 likes

Ik heb dit ook gehad, en daarvoor had ik een douche in de keuken

Oja en in een eerdere studio een douche die over de WC ging

Slechte sanitaire karma denk ik

2 likes

Ben veel te verbaasd over dit

13 likes

Haha ik hoop het :joy::joy: voelde me alles behalve goed

Haha ja ik had ooit een badkamer waar ik alleen zittend op de wc goed onder de douchestraal kon :+1: Toch wel leuke herinneringen. Douche in de keuken kan ik ook afvinken. Wel handig, even de vaat doen terwijl je haarmasker intrekt. Nu ik aan die kamer (want een studio was het niet eens) denk word ik ook een beetje nostalgisch ofzo, want het was echt mijn plekje met al mijn frutsels en ik voelde me daar ook echt fijn.

7 likes