Wat je even kwijt wil #55

Ik werd net gebeld op mijn werktelefoon, ik was te laat met opnemen en normaal komt het dan in een programma terecht dat je makkelijk gemiste oproepen kan inzien en terugbellen maar daar stond het niet tussen. Dat is raar dus ik type het handmatig in, is het nummer van een klant die maanden terug is overleden :eek: is dit een horrorfilm

5 likes

hahahaha je vriend was al de memes

22 likes

Achter de schermen wordt er al over gesproken (sinds 5 minuten geleden dus nog niks concreets), dus ik denk dat het goed gaat komen

6 likes

Ah gaaf! Op dit forum nog niet eerder aan meegedaan maar lijkt me erg leuk!

Zou er mogelijk ook nog interesse zijn in een soort van kerstkaarten swap oid? Weet nog even niet in welke vorm maar lijkt me best leuk om kerstkaarten in het rond te sturen :sweat_smile:

1 like

Ik ben vandaag door een mediocre white man een :dizzy:enigma :dizzy: genoemd dus je begrijpt dat mijn dag niet meer stuk kan

7 likes

Hahahaha :joy: Ik had heel graag hun gezichten willen zien!!

Hoe is het gegaan en heb je een fijne dag gehad?

1 like

Ach ja er zíjn ook gewoon heel veel witte journalistenmannen op tv, dus ook niet zo gek dat je zo snel geen gekleurde man of vrouw kon bedenken. Voor de volgende keer, dit is echt een topvrouw en een heel interessant interview (ik zat in het publiek haha)

4 likes

Ik mis de tijden van de vroege h&m webshop dat je kortingscode op kortingscode kon gebruiken en je bijna gratis kon bestellen :cry:

58 likes

Omg ja precies dit :joy: :joy:

1 like

Je schrikt je kapot. Mijn broer was eens zijn telefoon kwijt en had toen de telefoon van onze overleden vader gepakt en mij ermee gebeld. Was ongeveer een half jaar later, maar had nog steeds mijn vaders nummer in mijn telefoon. Zit ik nietsvermoedend op de bank en zie ineens in mijn beeldscherm ‘papa’ staan. Schrok me helemaal rot en ik was laaiend toen ik erachter kwam dat mijn broer het was toen hij ook nog vrolijk appte dat hij het was.

9 likes

Mijn AirPod viel op de grond 1cm naast zo’n rooster waar de metro onder zit

Denk dat ik een staatslot ga kopen

39 likes

Nee. Ook als je zelf geen bad hebt is deze teil een deceptie @tessel

1 like

Mee oneens! Hahaha heb zo veel plezier gehad van dat ding. Het is echt net of je dat gevoel van zitten en een beetje opgekropt zijn fijn vindt denk ik? Ik vond dat juist heel chill.

1 like

Hahaha gelukkig ben jij het er niet mee eens. Heeft ons badje toch iemand blij gemaakt. Maar zo te horen heb jij hem inmiddels ook uit het raam gegooid?

Ik heb m met winst verkocht op marktplaats, niet uit het raam gegooid :ok_hand:t3:

2 likes

Zo lief, de Claires in Arnhem ging om 18 dicht en ze had de deur al op slot gedaan toen ik kwam aanlopen. Ik teleurgesteld. Liet ze me toch nog binnen :sob::heart::pleading_face:

En ja, ik heb nog meer Pusheen gekocht. Leave me alone.

12 likes

Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik heb het fooocking koud. Ga zo de verwarming maar aanzetten denk ik

2 likes

Lijkt me heel leuk!

3 uur treinen na een werkdag om naar de kapper te gaan urghrhghh :weary: En dat omdat ik per se ~volwassen~ wilde zijn door niet mezelf te verminken met een pony. Beter maakt ze een babe van me

3 likes