Wat je even kwijt wil #55

Pff je gaf zelfs toe dat het wel lullig was dat je zelf niet veel verder kwam, meer dan zij waarschijnlijk zouden doen. Ook alleen maar goed dat dit nu gezegd is, denk dat nu juist door wat er gebeurde, het beter blijft hangen. Je studie is dus leuk?

@Willem dat is wel heel relaxt, haha. Wel chill. Kwam het dan omdat er meerdere gemeentehuizen zijn? Tenminste neem aan niet de feestlocatie

1 like

Huh hoezo belt Noor jou?

21 likes

Wat een wind buiten. Ging pakketje snel wegbrengen maar had voor mijn gevoel beter kunnen lopen dan fietsen. Voel me helemaal verwaaid.

Nou mijn studie is ja, lastig!!! Hahahaha maar ik denk dat het wel okĂ© is. Het zette de groep wel aan het denken want iedereen ging heel krampachtig doen dat ze geen witte mannen meer durven te noemen dus toen greep de docent in met ‘JA NOEM MAAR GEWOON HOOR WITTE MANNEN MOGEN OOK’

Ja mij ook!

Ja jezus ik wilde hardlopen vanmiddag :hot_face:

Ik voel me echt niet mezelf vandaag :persevere: Ik heb blaasontsteking en zit aan de antibiotica, ik heb eczeem en andere droge plekken in m’n gezicht en geen Ă©Ă©n bh zit meer lekker. Word echt gek.

Jeeej heb net 6 km gelopen met een fiets in mn hand. Het is echt leuk om een kut leven te hebben. Nu lekker een week wachten tot mn fiets gemaakt is. En het weekend fietsen op een mini leen fiets met achteruit trap rem. Hmm genieten!

7 likes

Het is 18 graden buiten, maar toch heb ik het ijs en ijskoud. Zit binnen te werken met een raam open voor de frisse lucht. Heb het raam maar dicht gedaan want mijn nagels zijn serieus blauw :exploding_head:

Dankjewel! Heb dit ook besproken met mijn psycholoog en zij adviseert hetzelfde.

Las ook ergens dat er weleens studenten meekijken en daar ligt voor mij wel de grens. Liever alleen mensen in de kamer die er moeten zijn, snap dat ze dingen moeten leren, maar dan moeten ze dit ook maar even als leermoment zien. Waar kun je je druk om maken eigenlijk he?

1 like

De optie ‘Blend’ op Spotify is echt leuk! Dan nodig je iemand uit en dan krijg je een gemixte lijst met muziek die overeenkomt en muziek die dan nieuw is voor de een en bekend voor de ander.

6 likes

sta hier 100% achter, je hoeft niet alles te doorstaan alleen omdat het er is en het soort van moet

@inezweski @Gelatelli Ja daar ligt echt mijn grens. Heb geen zin in pottenkijkers. Ga sowieso morgen even bellen voor een pammetje, valeriaan kan ik het hele pak van op en ren nog rond.

1 like

Deze oma heeft zojuist haar eerst TikTok filmpje gemaakt. Ben trots, niet normaal.

15 likes

Ik voelde me ook echt Steven Spielberg. Helaas vindt nu na een eerste hit niemand de rest meer leuk.

2 likes

Ik hoorde net het nummer California Love van Tupac. Maar mijn kop denkt gelijk aan de parodie die South Park heeft gemaakt

California, is nice to the homeless :notes:

2 likes

Sgat, hit me up met je gebruikersnaam en ik like ALLES.

1 like

Ik heb net zo hard moeten huilen.
Ik had ten eerste niet verwacht hoe fijn een forum zou zijn, ik mag hier mijn verhaal doen, er wordt super veel en snel gereageerd en iedereen helpt elkaar.

Toen ik vroeg aan @Chesirecat of ik de twee tickets van de Efteling mocht hebben ivm kortingen e.d. Kreeg ik deze direct in mijn mail. Daarnaast ook met het onwijs lieve bericht dat ze geen tikkie hoefde en het aan me wilde geven :sob: ik vindt dit zo onwijs lief en mooi gebaar! Ik ben er echt helemaal emotioneel door (op een goede manier)!
We hebben afgesproken dat we het bedrag gaan doneren aan villa pardoes!

121 likes

Wat ontzettend lief! En een heel mooi gebaar🌠

Geniet er van!

Nou, ik mag dit jaar nog en baal echt dat ik het vaccin niet heb gehad. Gelukkig kan het alsnog als alles weg is alleen betaal ik dan een slordige 500,- zelf maar dat heb ik er zeker voor over.