Wat je even kwijt wil #55

Lijkt me wel leuk! Vorig jaar niet mee gedaan, toen zat ik hier pas net

1 like

Pffff… mijn schoonvader is begonnen met palliatieve sedatie. We gaan er vanavond heen. Ik heb besloten om maar zo lang als nodig thuis te werken. Dan kan ik tenminste nog ff janken tussendoor.

25 likes

Heb je die lisexcisie al? Of gewoon de controle want dan gaan ze alleen biopten nemen en niks weghalen.
Bij mij vertelde ze echt stap voor stap wat ze ging doen en ook met aanraken. (Was in Zuyderland, mocht je hier uit de buurt komen haha).

Anders laat me weten hoe de lisexcisie was, want die heb ik binnenkort.

1 like

Heftig, veel sterkte.

1 like

Jeeeej mn spaken zitteb weer los en nu moet ik 3 kwartier terug met een kapotte fiets

Heel veel sterkte :heart:

1 like

Volgens de verpleegkundige doen ze meteen de lisexcisie, maar ik hou je op de hoogte!

En @Oprah ik heb lisexictie gehad. Verdoving vond ik het vervelendste maar viel mee.
Dagen erna viel ook mee. Zou bijvoorbeeld gewoon kunnen werken, had bijna geen bloedverlies.
Alleen eerste menstruatie deed meer zeer daarna. Echt pijnlijke krampen maar was halve dag.

Heeft goed geholpen geen bloedingen meer tussendoor of na/tijdens seks gehad.

Wel hpv virus nog aanwezig daarna maar rustige cellen. En kwam zo in pap 0.

5 likes

Ik heb een nieuwe baan :tada::tada::tada:. Blijf hetzelfde aantal uren werken maar mijn salaris wordt wel het dubbele van wat ik nu verdien. Aaaah ben zo blij!!

134 likes

Wat een vooruitgang! Gefeliciteerd!

2 likes

Ik heb dit in mei gehad. 4 prikken voor verdoving maar vond het gelukkig niet pijnlijk. Ze hopen dat alles weg is, maar gaan pas in januari verder onderzoeken (want zwanger)

Edit: bloedverlies viel bij mij ook mee. Veel minder heftig en minder lang dan ze aangaven.

Ik ben meteen die dag door gegaan met klussen aan ons nieuwe huis.

2 likes

Zit iemand in mijn buurt te zingen en die is toondoof

1 like

Ik moet vanmiddag van alles doen, waarbij het belangrijk is dat ik een beetje leuk overkom, maar juist vandaag heb ik knallende hoofdpijn 🥲

Fijn dat er ook mensen zijn die de Postcode-verdubbelaar gewoon irl kunnen zetten.

@molotov alsnog een fijne verjaardag gewenst en @KipTokTok heel veel sterkte, fijn dat je nog die mogelijkheid heb, wees niet te hard voor jezelf :heart:

4 likes

@Oprah ik deel deze ervaring alleen waren het bij mij geen prikken maar een soort plaat die verdoofde. Ik was alleen daarheen gegaan en had daar verder niet bij stilgestaan maar ze adviseerden wel om niet zelf terug te rijden. Dus mss wel fijn om qua vervoer rekening mee te houden.

2 likes

Op donderdag ben ik college vrij en ik was er echt aan toe

Nouuu ik hoop wel dat iemand dat ding gaat verkopen wanneer ik een pupper neem :pleading_face:
Zie het al helemaal voor me :smiling_face_with_three_hearts:

Ja ik ben alvast aan het LOA’en

1 like

Ohja gister vroeg een docent naar ‘goede journalisten’ en toen kwam iedereen alleen maar met witte mannen op de proppen. Daar heb ik wat van gezegd alleen kwam ik zelf niet verder dan Eva Jinek dus toen schaamde ik me ook een beetje. En iedereen ging dus KUT doen hoezo ik zo zat te zeiken daarover en toen heb ik aangegeven van joh, we hebben al genoeg witte mannen de hemel in geprezen en ik voel me heel lullig dat ik zelf niet met betere alternatieven kwam

13 likes

Sommige bruiden hebben echt controledrang tot in het extreme, maar nu had ik eens het totaal tegenovergestelde aan de telefoon net:
“hoi, wij trouwen over een half uur, maar we weten eigenlijk niet op welke locatie” :crazy_face: :rofl:

53 likes

Ah wat fijn boven op de hysterie welke ik al had, krijg ik ook nog een mail dat ik vanaf aankomende maandag weer vijf dagen op kantoor wordt verwacht. Succes er mee, mij niet gezien.