Ik moet mijn fiets ophalen bij de fietsenmaker alleen ik ben alleen thuis en mijn baby kan nog niet mee op de fiets, dus nu ben ik aan het bedenken hoe ik dat moet doen . Dat is mijn zaterdag
Ja hetzelfde! Ik ga naar een festival maar weet echt niet wat ik aan moet! En moet ik een jasje of trui mee voor als het 's avonds afkoelt ? Hoe deed ik dat eerst !
@Ohappyday als hij slaapt gaan en even de babyfoon bij de buren?
Hebben ze geen kluisjes op het terrein? Ik nam dan altijd inderdaad een jasje of een trui mee. Blote benen vind ik nooit zo erg, maar een trui is wel lekker.
Die zijn op vakantie . Denk dat ik maar ga lopen en hem in de draagzak doe als hij wil en dan weer lopend naar huis
Ohh duh! Compleet vergeten, dankjewel
Huh had je een hoger maandbedrag omdat een deel nog niet in een gift was omgezet? Wauw, ik wist dat duo kut was, maar dit slaat echt alles
Ja ik ga toch voor een broek met shirt denk ik! En mn zusje zegt net dat het niet met zitplaatsen is en dat wist ik niet. Ik dacht we gaan daar gewoon zitten, bier drinken en spelletjes doen ik weet helemaal niet meer hoe ik moet dansen joh.
Ben nu 3,5 uur door het land aan het treinen om bij een vriendin te logeren. Maar nu word ik opeens zenuwachtig, ik heb haar ook nog maar 2x in real gezien. Maargoed wordt vast leuk, lekker terrassen straks in een stad waar ik nooit kom
Oh goed dat je dat zegt dan kan ik dat dadelijk meteen gaan posten daar!!
Ja! Echt een heel hoog bedrag waar ik zwetend van wakker lag sânachtsđ
Wauw fucking aso, ik loop de stad uit en er is iemand aan het werk om afval op te rapen enzo. Fietst er zoân dude langs en die gooit gewoon ff zo die troep voor die man neer. Hij mikte iets enthousiast want vanaf zijn fiets en zo tegen de zijkant van een autodeur op. Die medewerker zegt er wat van, iets in de trant van âpas op voor de autoâs das niet de bedoelingâ. Komt die gozer terug op zijn fiets en loopt tegen die medewerker te zeuren dat hij niet zo moet doen want hij moet toch afval opruimen? En dat het niet zijn probleem is blabla. Gaat ie nog door met zoân denigrerende toon tegen die man. Wtf, je zou toch hopen dat er ineens een tak tussen zijn spaken komt. Doe normaal zeg.
Ik zou hem er hoogstpersoonlijk tussensteken als ik de kans kreeg
Mijn nichtje van 13 zet op haar verhaal op Snapchat een bericht over dat er een hele leuke jongen op de camping was en ze hem vet knap vond en nu heeft ze zijn insta. Hallo kind, sinds wanneer ben jij zo oud dat je dit soort dingen doet??? In mijn hoofd ben je nog steeds 3
Godver man, ik weet ik mag echt niet klagen want ik ben op vakantie, maarrr⊠daar komt ie. Door een blaasontsteking zit ik nu aan de antibiotica en daardoor heb ik nu diaree. Dus een brandende urinebuis en een schraal gat .
Ik wil gewoon zwemmen en zonnen en GENIETEN grrrr
Joh dat klinkt ook ellendig, op vakantie of niet. Lekker van je afschrijven hier, ik zou ook balen!
Ik dacht dat ik Spa met munt had gekocht, maar het is met watermeloen en kiwi
Die smaakt raar he? Beetje banaan achtig, maar watermeloen proef ik echt niet.
Wow ja! Banaan! Ik dacht al: wat ruik ik? Maar het is inderdaad banaan. Vind hem niet lekker.
De postbode belde aan want mân brievenbuspakket paste niet in de bus. Maar ik was net mân baby aan het voeden dus ik zei dat ie het wel in de foyer mocht leggen.
Een halfuur later kwam mân man thuis en het pakketje was al weg. Ik denk dat iemand het heeft meegenomen om bij ons aan de deur af te leveren. Heel aardig hoor maar nu zijn we dus niet thuis en moet ik gaan speuren naar diegene met mijn pakketje.
In mijn flat wonen vooral degelijke mensen en bejaarden dus het is niet gewoon gestolen, weet ik 95% zeker.
Het is ook al vaker gebeurd dat diegene dan het pakketje kwam brengen maar die kwam dan meteen langs.
Zo gek dat die Pukkelpopeditie met die dodelijke storm al bijna 10 jaar geleden is. Ik herinner mij nog op het egf dat iedereen wel iemand kende die daar was en die probeerde te bereiken.