Ik at meestal de eerste paar keer bij mijn adresjes ook niets, dat deed ik dan pas als ik me wat meer op mijn gemak voelde. Uiteindelijk heb ik een paar jaar bij hetzelfde adres opgepast en gaven ze me zelfs rosé en mocht ik vrienden meenemen voor een avondje film kijken bij hen thuis.
Je kunt niet meer doen dan zeggen dat ze het mogen opeten, misschien pakken ze volgende keer wel wat chips.
Oh Sudoku! Ik vond dat vroeger zo leuk dat ik zelfs het bordspel had . Nu wil ik eigenlijk naar de winkel om zo’n ouderwets puzzelboekje te kopen.
Nee bij loetje daar! Hij lijkt tenminste recht achter dat appartementencomplex te staan
Dat is denk ik wel die bij de haven/energiecentrale, die waren ze van de week in elkaar aan het zetten en het is echt zo’n gigantische.
Denk dat ze netjes wilde overkomen. Is al heel wat dat je wat voor ze heb gehaald. Deed vaak de eerste keren ook niks eten. En toen wilde ik eens wat hadden ze niks lekkers in huis .
Ohhh dan staat ie verder weg dan ik dacht!
Volgens mij vindt zet het geen goed idee
Ik had laatst mijn nagels met gellak en tips gedaan. Dacht ik na een week: even bijvijlen en bijwerken.
Status na 2 uur ‘bijwerken’: sta op het punt alles eraf te halen. Wat een tijdverspilling. En nagels ook nog naar de filistijnen
Ik werk voor het eerst vanuit thuis (op mijn eigen laptop) en kan dus niet overal in en ook niet alle berichten beantwoorden maar tot nu toe gaat het nog redelijk goed!
Ben de eerste op mijn werk die een dag thuiswerken probeert en als het bevalt doen we dit nog vaker. Hopelijk komen ze dan met werklaptops zodat we ook overal in kunnen want dit is stiekem toch wel chill!
Zit weer helemaal opgepropt in de trein, ugh. Zit op zo’n klapstoeltje direct bij de deur en iemand wil perse naast mij zitten dus ik kan arm vrijwel niet bewegen en mijn benen niet strekken omdat alles vol staat Schijtzooi.
Ik kijk nu muziekfeest op het plein op tv. Ik heb zo lang geen feest meer gevierd dat ik hier gewoon bij aanwezig wil zijn. Zong net helemaal mee met Jan Smit, wat is dit??
Wit beddengoed + zelfbruiner + zweten = domste combinatie oooit.
Ik ga vandaag naar een evenement!! Hoe werkt dit ook alweer
Oh ja ik wil blote benen maar het koelt best wel af vanavond, maar voor vanmiddag is een lange broek weer te fris denk ik. En dan heb ik gister ook voor niets zelfbruiner opgedaan.
Als ik dat af en toe in het relatieleed topic lees, is het voor de gemiddelde man al een safari op zich om die Ellen dan te vinden in de supermarkt
Arme mannen, mogen bij de Jumbo en niet op Safari en ook geen nagellak dragen. Dat laatste schijnbaar wel.
Ik heb eindelijk een brief van duo binnen dat ze mn studiefinanciering hebben omgezet naar een gift en mn maandbedrag is ook echt goed te doen nu. Echt heel fijn. Nu kan ik het studieschuld topic van negeer af halen
Vergeet niet dat er een “ik snap niet waarom jullie zo zeuren want ik betaal helemaal niet zo veel” post bijhoort he!
Er is niks beters dan vreemden op het internet een rotgevoel geven over hun studieschuld
Had je maar 40 uur moeten werken naast je studie hoor of gewoon kind moeten zijn van rijke ouders. Zo moeilijk is het niet hooooor.