Wat je even kwijt wil #54

En, hoe reageerde hij?

ik vind dat echt heel lief van je :heart:

1 like

Ik wil tostiā€™s maken maar heb geen boter in huis fml

ƉƩn biertje kan vast niet kwaad :joy::metal:

20 likes

Constant opletten op mā€™n geld en me er druk over maken, zaterdagmiddag en verveeld; voor honderden euroā€™s kleding en schoenen besteld šŸ„²šŸ„²šŸ„² wel achteraf betalen en ga vast veel terugsturen, maar dan nog. Prioriteiten lekker op orde

4 likes

Die sufferd is nog steeds niet thuis! šŸ„²

1 like

Ik heb nieuwe buren en ze lijken zo aardig. Ging vanmiddag een pakketje ophalen die ze voor me hebben aangenomen en toen al leuk gepraat en nu hoor ik ze naast me in de tuin zo leuk met hun kinderen (die tot nu toe ook voorbeeldig zijn) dus ik ga denk ik vragen of ze me willen adopteren.

14 likes

Net spontaan met vrienden uit een andere stad op het terras gezeten, deden we vroeger zoā€™n beetje elk weekend. Ik had niet door hoeveel ik dit gemist heb. Zelfs geknuffeld omdat we allemaal gevaccineerd zijn, het voelde zo vreemd maar ook fijn (en ik ben totaal geen knuffelaar haha).

4 likes

Kom maar snel op met dat huis. Ik heb in gedachte al eetkamerstoelen, een tafel gekocht, een kledingkast en een poef. :joy:

11 likes

Wel posten in het show je woonkamer (oid?) topic als het allemaal gelukt is!

1 like

Dit is zo lief! Wil je zijn reactie ook delen straks?

1 like

Omg nu al spierpijn in mā€™n arm, van 8 focking gordijnen te strijken. Weet gelijk weer waar mā€™n haat ervoor weg komt.

1 like

Ik zit in mijn eentje op een terras in Amsterdam, uur te vroeg. Is er een wannabe-corpsbalbingokaart? Ik kan al afstrepen:
Ayuashca-ervaring-spreekbeurt
Provincialen belachelijk maken
ā€˜Als ik wĆ©l mijn best doe, kan ik uni doenā€™
ā€˜Ik hoor dat ik op Jim Bakkum lijkā€™ (denk meer aan Martijn Koning, ik verslikte meteen in mijn bier)
Opvoeding uit Het Gooi bespreken.
Zuipgewoontes bespreken.

Helaas komt mijn vriend er zo aan, dan is het luistervinken voorbij.

18 likes

Lekker met drie man totaal in de bios zaal. :+1:

8 likes

Natuurlijk, al ga ik eerst alleen de eetkamer in orde maken en ergens een kledingkast neerpleuren. Ik neem alleen mijn kleding/accessoires/electronica/katten/vinyl mee uit het andere huis en moet een week erna weer aan het werk. Dus alles op zijn tijd :stuck_out_tongue:

1 like

Beetje laat deze tip, maar je kunt de volgende keer ook mayo ipv boter gebruiken.

Zelf heb ik totaal geen vliegangst maar ik ben altijd zo zenuwachtig als familie gaat vliegen. Constant flight radar in de gaten aan het houden en ik kan wel kotsen van de spanning.

2 likes

En nu, en nu?

Haha deze KNO-arts denkt dat de amandelstenen-hype door TikTok komt, terwijl we allemaal weten dat het een forum-iets is.

22 likes

Haha ik zag deze vanmiddag en dacht precies hetzelfde :sweat_smile: