Wat je even kwijt wil #54

Die zie ik liever!

1 like

We hadden net twee oppasmeisjes thuis van 19.00 tot 23.30 en ze hebben NIKS gegeten of gedronken. Ja chill dat ik nu twee zakken chips, chocolate chip cookies en blikjes drinken heb, maar… hoe ga je niet de hele avond vretten?

12 likes

Ik voel mij zo ellendig door m’n tweede vaccinate van vandaag.

2 likes

Ja!

Hebben ze vaker op kinderen opgepast of niet?Anders zou ik nog kunnen begrijpen dat je door de spanning of zo niets eet o.i.d. :stuck_out_tongue:

Ik nam wel eens zelf chips mee omdat ik me schaamde als ik een hele zak (of de hele kast) leeg had gevreten, dus misschien hebben zij dat ook wel gedaan haha.

6 likes

Haha oh ik hoop het niet. Ze hadden allebei alleen een glas water :stuck_out_tongue:

@Paranimf nee super ervaren haha, ik snap er niks van

Oh mijnnn god dat vogeltje!!! Die is totaal niet bang.

1 like

Soms dringt het opeens weer tot me door dat ik the Libertines live heb gezien in '19 en het blijft zo sick aanvoelen, ze waren zo fucking iconisch in hun hoogtijdagen (waarin ik ze nooit heb kunnen zien) en ik was ZO obsessed. Één van de weinige bands die ik nu nog steeds luister uit die tijd ook. Heb geloof ik 3 keer gehuild van blijdschap tijdens het concert, en ze deden gewoon dit voor mijn neus :sob::hearts:

image

Hoop dat ze ooit nog 'ns gaan touren.

15 likes

Daar was ik ook bij :heart:

1 like

:pleading_face: :sparkling_heart: So happy for us

1 like

Ik had net blijkbaar zo weinig hersenactiviteit dat ik zeker 10 min mijn hielen zat te vijlen met het epileerapparaat ipv de elektrische eeltverwijderaar 🥲

19 likes

Ik ook! :heart: @kali Al moet ik heel eerlijk opbiechten dat ik het concert geen 10/10 vond. De magie van hun beginjaren is nu toch anders. Maar ik wil niet als een verzuurde fangirl klinken, want ik heb echt enorm genoten.

3 likes

Misschien zijn ze meer van de drank en drugs

2 likes

Ik ga op deze grijze ochtend echt stuk om dit. Jeetje Beatrijs, that escalated quickly :joy:

65 likes

Nee je kon ze voeren dus die waren wel wat gewend. Ik was banger denk. :joy:

1 like

Ik ben de laatste tijd zó vroeg wakker ook in de weekenden, elke keer denk ik daar ga ik gebruik van maken… eindstand: elke keer lig ik als een zombie op de bank.

2 likes

Vind dit zelf een vrij duidelijke advisering van Beatrijs

5 likes

Bij de elektriciteitscentrale? Ik reed er gisteravond langs en toen dacht ik “sinds wanneer staat deze hier?” Niet zo lang nog dus.

Ik ging gisteravond voor het eerst in 10-15 jaar een Sudoku doen, maar ik kon het helemaal niet meer. :joy: Kwam er telkens achter dat ik ergens twee cijfers in een hokje had staan.

Dus verslagen ging ik slapen, maar ik heb me zojuist herpakt en het is gelukt. :sunglasses:

19 likes