Lekker veggie mc chicken erbij nemen volgende keer
Jarenlang mijn powerbank kwijt, trek ik net een lade open, wat ligt daar? Powerbank
Heb mn telefoon laten vallen en allemaal krassen op mn scherm (gelukkig screenprotector), dus maakte een printscreen om de krassen te appen naar m’n vriend
🥲🥲
Eindelijk al m’n haar er weer afgehakt. Lekker fris!
Of heb je een post waar je veel emoji-likes op krijgt? Daarvan kreeg ik iig superveel meldingen steeds. Dus ik heb nu de meldingen voor likes uitgezet, heerlijk rustig.
Mijn kind is fan van de maan en die zag ze. Toen wilde ze de maan een bananenchipje geven. Maar hij wilde niet dus moest ze hem zelf opeten
Ik betaal maar 10eur aan elektriciteit en toch krijg ik straks bijna 200 terug over een heel jaar. Hoe kan dat?? Ik krijg geld bij?! En mijn nieuwe bedrag is vastgesteld op 0eur over een paar maanden maar die ga ik toch maar gewoon weer op 10 zetten.
't geld mag wel direct naar de belastingdienst want daar mag ik bijna €1000 aan aftikken
Maar dit is toch super chill?! 80 apparaten in huis en ik vergeet uit haast regelmatig het licht in de badkamer dagenlang uit te doen maar blijkbaar ben ik zelfs dan nog steeds geen energievreter in m’n uppie
Ik had dit dus ook laatst, 10 minuten nadat ik een nieuwe had gekocht en de verpakking had weggegooid
Ik was in Avifauna vandaag en vond deze foto heel mooi geworden.
En deze Lori wilde niet van mijn camera af.
Ik heb een collega en die lijkt op mijn ex, nou weet ik niet of ik hem aardig en aantrekkelijk vind of echt FUCKING IRRITANT EN KAN ZIJN BLOED WEL DRINKEN. Hij heeft ook een paar trekjes die mijn ex heeft die ik irritant vond dus ik denkkkkkk dat ik z’n bloed ga drinken.
Maar waar haal je dan je egostreling vandaan?
Dat heeft te maken met de teruggave van energiebelasting. Ieder huishouden krijgt een x bedrag, maakt niet uit hoeveel je uitgeeft aan energie.
Een tijdje geleden schrok ik ineens omdat mijn maandelijkse bedrag veel lager was dan m’n verbruik, dus heb ik het omhoog gezet. Toen las ik later over die energiebelasting, dus ik ga nu ook heel veel terugkrijgen.
Ik wil alleen
Nou, top. Had hier geen weet van maar ben er wel blij mee, haha
Ook allebei helemaal mooi
Welp ik slaap vanavond niet meer.
De holy trinity, saampjes