Precies dit vroeg ik me vorige week ook af 🥲🥲
Tering 26 meldingen ineens, wat is dit ineens. Krijg ik overal een aparte melding voor.
Op t forum? Volg je misschien een topic dan krijg je ook extra meldingen
Ik heb vakantie en ben echt bang dat me ga vervelen. 🥲
Deze kat is écht een mood. Vanochtend trof ik hem voor de derde dag op rij zo aan in onze voortuin, steeds op of onder het bankje. Een van onze honden heeft hem vier dagen geleden tijdens een speelse bui buiten een pets op de kop gegeven en hij is hier voor payback? Zie zijn hoofd ook, echt on a mission. Geen idee waar die kat woont trouwens.
Mijn vriend ging gisteren de deur uit met de honden en toen heeft de kat een van de twee dus een mep verkocht en daarna maakte hij zichzelf uit de voeten. En vanochtend precies hetzelfde? Toen ik ze net ging uitlaten ging de een dus heel voorzichtig naar buiten ook terwijl ze normaal niet kan wachten en meteen bij het bankje kijken hahah
Omg. 5 dagen werken sloopt me echt. En nu heb ik kroket en patat besteld
Hmm nee
Ik luister best veel radio2 want ik ben een oude meid maar ze draaien daar best veel Joe Jackson en wtf is dat voor vals gejammer? Wat een waanzinnig zeikerige jankstem heeft die gast!
Is dan voor het eerst dat die waarschuwing nut heeft. Normaal krijg je dit bij Death in Paradise enzo
Ik heb eindelijk antibiotica kunnen bemachtigen voor mijn blaasontsteking. Apotheek hier in Kroatië deed moeilijk, maar heb het na lang praten en een hysterische jankbui meegekregen. Nu hopen dat het snel weg gaat en ik geen bijwerkingen ga krijgen
Ah jezus ik wilde net de tuin in lopen, zit er een naaktslak binnen, vlak voor de drempel Heel slijmspoor rondom de deurmat en precies rondom één van mijn slippers die bij de deur staan en echt zo’n vies slijmdrabje in een hoekje Ga ik ff buiten zitten, komt de buurkat (die ik heel schattig vind) met een triomfantelijke blik in z’n ogen voorbij lopen met een dooie muis in z’n bek haha echt
Ok dus 1 nov is de nieuwe 1 juno
Het was me helemaal ontgaan dat er vanavond weer een persconferentie was
Yeah not gonna happen.
Heb net eindelijk de forumsensatie de vega mckroket op en vond het chill MAAR het is niet echt vullend
Ruimte voor meer
Meer van hetzelfde?
Jaaa en nuggets!
Ik las eerst “Een paar uur gekotst”, meid het is maar eyeliner
Maar idd, ik snap de struggle, ik doe het ook zelden.
Kijk: als mensen veranderen in hun leven moeten ze dat ook doen in een omgeving waar dat gepast is, en niet de omgeving proberen te veranderen.
Haha wat is dit voor rare logica, hoe gaat een omgeving anders ooit veranderen