Wat je even kwijt wil #54

Ik heb ook wel eens verkocht via bookmatch, vond het wel fijn! Ik heb er inderdaad wel vrij weinig aan over gehouden, maar iets is beter dan niets.

Ik had ook geluk dat veel boeken werden gekocht door mensen uit dezelfde studiestad dus ik kon ze gewoon door de brievenbus gooien, scheelt weer verzendkosten. Maar als je een studie doet die je door het hele land kan doen gaat dat minder snel natuurlijk.

1 like

Juist niet

Buit dit excentrieke personage uit, toch prachtig als je buren zich verwonderen wie er in Godsnaam naast ze woont.

Mystiek is underrated

9 likes

Famke Louise zei na dat van genderneutraal opvoeden “ja je weet nooit op welk geslacht je kind gaat vallen” of iets dergelijks. En daardoor denk ik dat ze niet weet wat genderneutraal betekent en eigenlijk bedoelt dat ze niet ervan uitgaat dat haar kind heteroseksueel gaat zijn.

22 likes

Misschien werkt verkoop via boekwinkeltjes.nl ook wel.

2 likes

Ik eet een boterham (ik typ altijd botherham haha, een bothered bammetje) met pindakaas en naturel chips erop en ik weet niet of dit een struggle/depression meal is, of het echt gewoon heel lekker is, of een beetje van allebei.

4 likes

Ik heb best vaak kleine conflicten/misverstanden met (onbekende) mensen. Iemand van de apotheek, de man van de woningbouw of ook weleens vrienden. Ben echt benieuwd wat ik - onbewust - uitstraal, want ik heb doorgaans geen kwaad in de zin.

2 likes

Er staat ineens een windmolen in m’n uitzicht? Gewoon in de stad? Ik vind dit heel irritant

1 like

Vanavond sporten voor de derde avond op rij. Herken mezelf niet meer joh

4 likes

Excentriek is wel het juiste woord in deze situatie, ja :joy:

Ik ga voor de eerste keer in twee jaar een weekendje naar m’n ouders en het voelt echt als een soort vakantie, haha. Ze wonen wel aan de andere kant van het land, maar dan nog. Heb echt een vakantiegevoel. :sunny::tropical_drink:

4 likes

Hoezo is dit irritant? Mag een windmolen alleen het uitzicht van mensen buiten de stad “verpesten”?

3 likes

Ja vind ik eigenlijk wel!

23 likes

Iedereen is zo ontiegelijk petty vandaag op het forum, laf it.

5 likes

Vanmorgen een gratis pen gescoord en ik weet nu al dat die het lekkerste schrijft, want ja, gratis pennen schrijven altijd goed.

10 likes

Ik denk dat ze het wel weet maar het gewoon lastig vind om zichzelf uit te drukken.

Er is binnenkort een protest in Amsterdam tegen de verziekte woningmarkt (deze)

Er staat ook een lijst bij met alle organisatoren/partners, voornamelijk politieke partijen en verenigingen voor woonbelangen enzo. Maar ook dit:

Zo droog hahaha

15 likes

Ik wil gewoon op een dag wakker worden en dat de overheid dan zegt ‘alle huurprijzen gaan met 50% omlaag’

5 likes

Nou, mn studieboeken staan op marktplaats. Netjes met isbn, druk en titel. Ben benieuwd hahaha en anders toch maar eens in de andere opties die hier boven genoemd werden bekijken.

2 likes

Ik denk dat ik alles van het hbo gewoon op marktplaats mieter en dan 1 prijs voor alles samen

Ik heb voor het eerst sinds jaren weer eye liner op gedaan en het heeft me echt een paar uur gekost.
Of ik was hier vroeger beter in. Of ik had toen schijt dat ik met 2 verschillende ogen rondliep

4 likes