Wat je even kwijt wil #54

Ik heb uitzicht op een woning en ga zeer snel kijken. Willen jullie duimen dat ik ook de laatste controle ga doorstaan. Ik vind het eigenlijk te mooi om waar te zijn. En dan niet in de zin dat het geen betrouwbare verhuurder is, maar dat ik het bizar zou vinden als het nu opeens snel lukt. :upside_down_face:

77 likes

En iedereen vindt t kut Gerard :+1: read the room

3 likes

Nou ik had niet verwacht dat mensen zouden opscheppen over bij de belasting werken haha. Ik werk niet voor de douane maar mijn werk heeft er wel te maken (ik maak douanedocumentatie) en veel mensen weten niet dat de douane een tak van de belastingdienst is en ik durf dat dan ook niet te vertellen haha

Jaa als een meisje met ander speelgoed speelt of jongens kleding draagt dan is dat gewoon een stoer meisje of tomboy ofzo. Maar bij jongens word er gelijk een stempel opgeplakt.
Terwijl alle kinderen volgens mij gewoon eksters zijn en ze glimmende , glitterende , gekleurde zooi gewoon leuk vinden. Voor welk geslacht volwassenen die zooi dsn ook bedoelt hebben haha

11 likes

Ben inmiddels langer dan een jaar afgestudeerd en heb nog steeds m’n studieboeken niet verkocht omdat ik gewoon geen zin heb om alles te koop te zetten en te moeten versturen. Maar nu zo voor 't nieuwe schooljaar misschien toch wel handig om te doen :grimacing::grimacing: dus daar gaat m’n vrijdagmiddag

6 likes

Goed idee, moet ik ook doen. Maar dan denk ik aan alle boeken van het hbo die ik aan de straatstenen niet kwijtraak en dan denk ik weer ja laat maar, teveel moeite

1 like

Ja ben er ook bang voor. Dit zijn allemaal rechten boeken en een deel zal al een nieuwe druk van zijn want recht is nogal aan verandering onderhevig. Maar weggooien vind ik ook zonde.

1 like

Ja same!

Arghhhhh ik word echt helemaal gestoord van die kut cafetaria op m’n werk. Om half 1 zijn standaard de broodjes al uitverkocht :angry: als je dus niet klokslag 12 daar bent dan heb je niks meer. Wie kan er nu elke dag om 12 uur al pauze nemen?!? En mijn werk zit echt in the middle of nowhere dus kan ook niet ergens anders naartoe. Pisses me off, zeker omdat ze zogezegd tot 15 uur open zijn. Dan staan ze dus nog 2,5 uur met 5 man te koekeloeren tot ze afsluiten?? Heb er al over gemaild, en dan zeggen ze dat het tegen voedselverspilling is. Wat een goed streven is maar kom op zeg. En dat het na half 1 niet druk meer is dus dat ze dan alles moeten weggooien. Ja gek he dat er niemand meer komt als standaard alles al uitverkocht is dan??

Op een blauwe maandag studeerde ik geschiedenis en nadat ik was gestopt had ik al die boeken ergens in een doos gestopt en er verder niet naar omgekeken. Twee jaar later raakte ik natuurlijk die boeken aan niemand kwijt en heb ik alles maar naar de kringloop gebracht. :upside_down_face:

3 likes

Ijskoffie te snel naar binnen geklokt. Hallo hartkloppingen.

1 like

Studystore neemt ook vrijwel niks aan. Kreeg een keer heel veel mails van hun met ‘verkoop ons je studieboeken!!!’ Scan je de isbn en dan is het ‘dit boek nemen wij momenteel niet aan’. Ja ga weg dan met je mails

3 likes

Wat is het nut van een ‘nee nee’ sticker als mensen alsnog van alles door je brievenbus gooien🥲

1 like

De slegte verkoopt soms ook nog tweedehands studieboeken. Misschien daar nog even online informeren?

1 like

Ik werk thuis en de eerste helft van de dag doe ik dat ongedoucht (wel tanden poetsen) in pyjama met mijn haren in een doek gewikkeld. Maar soms sta ik even het balkon om de was op te hangen of ik sta in de keuken om eten te pakken. Nu denk ik dat die buren mogelijk denken dat ik heel de dag niets uitspook behalve eten en slapen want één persoon keek mij heel vreemd aan en toen was ik opeens heel bewust van mijn look of the day :joy::sob:

Na mijn lunch maar eens gaan douchen :sweat_smile:

8 likes

Disney-momentje net toen ik de tuin in liep om bramen te plukken en een eekhoorntje én een konijn over het gras zag lopen. Klein geluk :heart:

30 likes

Oh thanks ik ga even kijken! Zo jammer dat Bol is gestopt, daar heb ik nog wel wat kunnen verkopen voorheen

2 likes

Ik heb best veel boeken kunnen verkopen via marktplaats! De rest heb ik in zo’n free little library vlakbij de universiteit gezet. Toen ik er later langs liep waren ze allemaal weg dus iemand heeft er nog wel iets aan gehad :ok_hand:t2:

2 likes

Kom nu bookmatch tegen, dus ga eens kijken of dat iets is. Wel jammer dat dat inclusief verzendkosten is en er bemiddelingskosten afgaan, dus je houdt er weinig aan over, maar beter dan niks. En doe er zelf toch niks meer mee

Ik heb hier serieus over getwijfeld om dit te doen :joy::joy::joy::joy:
Maar was toch te lui om het zelf te gaan organiseren

1 like