Zit in een huisje op een camping en de pleuris is uitgebroken: regen, onweer, alles erop en eraan. Zou bijna een rondje ramptoerisme doen om al die tentjes te zien drijven. Zo gemeen haha
Vanaf 22.30 op het balkon om vallende sterren te zien, tussenstand: 0
Ik ben al een uur wakker omdat mijn dochter een hoestbui kreeg en daarna de baby huilde in zijn slaap. Alleen ligt iedereen gewoon weer te slapen en ik ben van ellende maar op de bank gaan zitten omdat slapen niet meer lukt. Dit zijn toch geen tijden meer
Ik weet niet wat het probleem is van mijn kat (oke, te weinig eten, aandacht en hij wil naar buiten), maar hij zet de hele week al een keel op om half 6 en dan om 7 uur weer.
Wat goed dat hij ontslag heeft genomen ipv dat hij zich aanpast.
Maar waarom geef je hem dan te weinig eten?
Ik denk eerder dat haar kat het te weinig eten víndt.
Zometeen een massage
Ik zweer al jaren bij een mascara van Dior en deze tatta wacht altijd op de 40% korting aanbieding op alle mascara’s bij ICI.
Dit is wel een hele vreemd stuk in het artikel
Sterker nog: ook bij de supermarkt tussen Enschede en Glanerbrug wordt nagellak gedragen door vrouw én man. „Wij hebben óók iemand rondlopen die vroeger man was en nagellak draagt. Die reacties zijn alleen maar positief.”
Ai ja, dat had niet benoemd hoeven te worden.
Ja vond ik ook, dat is dus gewoon een vrouw.
Precies! Ik zat echt 2x te lezen van huh dus hij heeft het over een vrouw met nagellak.
Hoezo zou Lars daar steun aan moeten hebben.
Vooral slordig ook van de journalist om het ook zo op te schrijven
Ik vind het sowieso een raar stuk
‘Het gaat me niet om de aandacht, maar ik wil wel graag iets laten horen. Want dit is echt schandalig’
Geloof er niks van, dit is alleen maar positieve publiciteit voor die winkel natuurlijk
Ja dat ook inderdaad! Gevalletje gratis publiciteit en laten zien hoe goed wij zijn
Die Coöp die denkt nu even lekker de klanten van die Jumbo te kunnen stelen.
Katten zijn klootzakken. I love it. (Ik heb er ook een paar)
Absoluut. Nu liggen de heren overigens heerlijk te slapen nadat ze voer gehad hebben.