Wat je even kwijt wil #54

Ik heb een aft op het puntje van m’n tong en het doet fucking pijn :face_with_head_bandage: ik wil chips eten gvd

1 like

Ik ga komend weekend naar een klimbos… lekker 2 uur peentjes zweten. hopelijk nu ik ouder ben heb ik niet ineens last van de hoogte. En zo wel wordt het de slappe lach denk. :rofl:

3 likes

Ik zat net bij m’n vriend achterop de Tomos en ik vond het echt vet leuk haha. Nu wil ik ook zo’n ding! Eerst maar even m’n rijbewijs halen.

4 likes

Ik ben op date night naar een trampolinepark geweest en het was zoo leuk! Wel echt een workout haha, we zaten allebei al na 10 minuten te zweten als een otter. Ik denk dat ik morgen de trap niet normaal op kon lol. We zijn tijdens Hollandse etenstijd gegaan (18:00-19:00) waardoor het lekker rustig was en er geen 100 kinderen waren. Echt een aanrader ook om lekker je energie in kwijt te kunnen.

38 likes

Wat laf ook dat zo’n bedrijf niet voor zijn medewerkers staat

3 likes

Morgen lekker sjouwen. Ik had bedacht een aantal boeken naar de schuur te doen omdat ze hier best in de weg staan, maar het is gewoon meer dan een verhuisdoos vol :open_mouth:

hahahaha die is leuk!

@Pienchi

Mijn motoriek is volgens hem goed, neem dingen goed op. Hij gaat nu schema echt bouwen, dit was een test om te kijken wat ik en kan en wat ik eventueel aan kan. Dus we gaan opbouwen met 45 min kracht (eerst even warm worden met cardio) en daarna mag ik nog cardio doen om cooldown te hebben. hoeft niet, liever wel.
Net even gedoucht en de armpjes beginnen al moe te worden. (Ik doe normaal ook niet zoveel met armen)

3 likes

Ohja daar ben ik ook een x geweest. Vond het heel leuk, maar je gaat zeker morgen veel spierpijn hebben ja!
Was je date verder ook leuk?

1 like

Vraag je wel of ie rekening kan houden met t feit dat je nog moet borduren?

3 likes

Tijd voor de selftan routine

1 like

K was vandaag met m’n oma (96) wandelen en ze had precies hetzelfde slappe Bucket hoedje op als al die zoomers en dikke ray ban eronder, ze was minder cheugy dan ik (meer dan 3x zo jong).

32 likes

Gucci grandma

Ik moest echt zoomers en cheugy googelen volgens mij ben ik ook 96

27 likes

Cheugy heb ik vorige week hier geleerd :older_woman:t2:

1 like

Dat zal vast wel goed komen! :grin: Hoop ik :joy:

1 like

Omg hartverzakking. Ik kijk net naar mijn been en zie een rood rondje, dacht meteen aan een tekenbeet. Ondanks dat het geen cirkel was, het zag er zo wel ongeveer uit. Ik dus meteen googelen. Maar besef nu dat ik met blote benen omhoog zit en mijn handen leunen erop dus het is mijn eigen handafdruk. :skull_and_crossbones:

50 likes

Leuk! Ik ben twee jaar geleden voor mijn verjaardag met wat vrienden een uurtje wezen springen en dat was ook heel erg geslaagd. Mijn vriend had van tevoren iets van: ‘is een uur niet veel te kort.’ Maar inderdaad na een paar minuten al flink zweten, uur was echt genoeg. :smiley:

1 like

Ik heb net een mot ingeslikt :confused:

12 likes

Ik wil heel graag al naar bed maar wil ook nog even buiten zitten om vallende sterren te spotten.

3 likes

Ik ben een beetje op Instagram aan het klikken op accounts van kappers om een beetje inspiratie op te doen wat ik met de dode grijswordende marmot op mijn hoofd. Sommige kappers lijken echt maar 1 soort kapsel inclusief kleuring en styling op hun naam te hebben staan want hun hele Insta staat er dan vol mee. Maar misschien komen mensen dan wel van heinde en verre voor dat succesnummer. Best fascinerend. :stuck_out_tongue: En schijnbaar zijn beachy balayage bobs en mullets in alle kleuren van de regenboog populair.

6 likes