Nog nooit muggenlarven gezien hier, ofwel is het schoteltje leeg na een paar dagen, ofwel vuil en dan gooi ik het leeg om schoon te maken.
Ik had mân veters gewassen en die moest ik net terug in mân schoenen doen en dat vind ik altijd zooo frustrerend. En ik moest haasten en nu ben ik bezweet en niet tevreden met mân outfit en ik moet twee uur reizen. Heb een etentje van werk en nu al honger.
In welke tijd leven deze mensen?
Ik gun het je zo erg, hoop echt dat je op korte termijn iets vindt. Lijkt me toch super frustrerend als je zo hard hebt gewerkt om je leven weer op de rit te krijgen en dat je dan als ârisicoâ wordt gezien⊠ik duim met je mee
Alle deelnemers van mijn onderzoek zijn echt heel knap Maar ze lijken ook allemaal zo erg op elkaar. Wel echt jammer dat ik er dan in vergelijking weer zo gaar uit zie
Hmm ik heb ook die essence Princess lash en ben er ook wel blij mee nu overweeg ik gelijk of ik ook eens Estee Lauder moet kopen welke heb jij en waarom ben je er zo blij mee?
Oh hier heb ik ook naar gekeken, alleen dan de opleiding die een paar weken duurt. Lijkt me echt fantastisch om te leren. Ik heb vanuit mijn werk een budget om cursussen/opleidingen te volgen, maar dat geld mocht ik hier niet voor gebruiken. Logisch, maar jammer
Jaaa ik wil ook! Ze hebben ook vegan bakworkshops en die zou ik graag doen, maar ik heb al te veel hobbies
Onze bovenburen zijn een super aardig ouder echtpaar dat vaak op onze katten past, maar elke keer als je daar aanbelt (ook om ze hun post te geven ofzo) word je meteen naar binnen gewuifd en zit je met koffie op de bank terwijl zij een halfuur alle updates over de buurt uiteenzetten.
Wij gaan morgen een weekendje weg dus mijn vriend was even snel de sleutel brengen zodat ze de kat eten kunnen geven en hij is al 20 minuten weg
Heb de sumptuous Extreme en hij verlengt niet alleen maar krult ook goed. Was echt onder de indruk de eerste keer dat ik het gebruikte
Grrrrrrrrrrrrrr
Ook achter de kassa krijgt hij leuke reacties: âIk heb veel complimenten gehad van klantenâ, vertelt Lars aan deze krant. âEigenlijk hoor ik alleen maar positieve geluiden.â
âWe zijn een redelijk ouderwets dorp, kregen er flink wat reacties op. Daar beschermen we hem voorâ, zegt Lochan.
Ik zit mijn tijd uit te zitten op de bank tot ik over een uur en een kwartier weg kan gaan om te sporten. Haat dat. Aan de andere kant, wel zin en benieuwd naar eerste pt.
Ja en hoe zielig ben je dat je een klacht gaat indienen omdat een jongen achter de kassa nagellak draagt
Veel plezier! Ben benieuwd wat je van je eerste pt vind
Ik heb ze 1 ster gegeven. Sukkels
Ah ja dat zoek ik wel haha heb van mezelf wel lange wimpers, maar ze krullen echt totaal niet.
Misschien hoeft hij helemaal niet in bescherming genomen te worden. Ze doen net alsof zijn uiterlijk geen bewuste keuze is. Alsof dat spul zomaar uit het niets op zijn nagels is beland
Dankjewel voor je berichtje! Je hebt helemaal gelijk
Thank u. Ben opeens bloed nerveus. Slaat nergens op.