Wat je even kwijt wil #54

Dit zou ik inderdaad kunnen proberen. Ik ga meteen bellen. Dankjewel

1 like

Dit is heeel herkenbaar

2 likes

Ik zit lekker in de bios hahaha, breekt de dag. Als de film klaar is is het alweer 15:30

21 likes

Zojuist te horen gekregen dat ik een 8 voor mijn afstudeerstage heb gekregen :star_struck: Nu nog wachten totdat de universiteit alles heeft geregeld en dan hopelijk binnen een paar weken mijn masterdiploma ophalen :partying_face:

82 likes

Ik heb afgelopen dagen ongeveer de helft van mijn bezittingen weg gedaan/gegeven. Voelt zo lekker! Cut all the crap

27 likes

Ooh ik heb zo vaak stuurverwarming gewenst als ik in de winter om 7u in de auto stapte voor de rit naar kantoor. Ik vergat altijd handschoenen aan te doen dus stuurde de eerste straten (hele rustige buurt gelukkig) echt met de topjes van mijn vingers om toch maar niet aan dat koude stuur te moeten komen.
Link stuurverwarming daardoor echt met successful adults tegenwoordig :grin:

1 like

Ik moet thuis echt eens goed opruimen en de logeerkamer weer toonbaar maken maar zó geen zin in… stel het al dagen uit.

2 likes

Ik wil heel graag een (vrij dure) bakopleiding doen.
Duurt 1 dag en er wordt dus van te voren aangegeven dat je in duo’s werkt.
Hierdoor durf ik mezelf er niet voor op te geven.
Voel mij echt een klein kind, maar ik heb een vrij lage tollerantie voor mensen die ik niet ken.
Plus ben daarnaast ook bang om “niet gekozen” te worden.
Mweh

3 likes

Is er niet iemand anders die dit ook zou willen in je omgeving? Of misschien iemand op het forum desnoods? Zou dat de situatie te behappen maken?

De kosten zijn vrij hoog, dus had een vriendin die wel mee wilde.
Maar die liet zich hierdoor dus tegenhouden.
Het is ong. 250,- voor een dag.
Je leert macarons maken op patisserie niveau

1 like

Vraag anders in het baktopic!

Dit klinkt echt geweldig.
Wil je misschien delen waar het bij is? (Edit ik weet niet of ik het zelf er voor over heb maar een vriendin van mij gaat het geweldig vinden)

Ik zie nu dat de versie waar ik heen wilde al vol zit, maar hier is de link:
Kosten die vermeld staan, zijn exclusief btw

4 likes

Ja, maar vreemden van het forum zijn nog steeds vreemden

4 likes

Haha huil, net een dure vakantie geboekt en een kattenpension betaald, sneuvelt mijn telefoon. RIP.

1 like

Ja jeetje. Voor jou is het natuurlijk veel erger maar ik (en vriend) proberen een nieuw appartement te vinden maar voor ALLES moet je 4-4.5x de huurprijs als inkomen hebben? Nu moeten we verplicht scheefhuren maar ? er is niks? En we kunnen het gewoon prima betalen gvd. Als single is het vast nog 200 keer deprimerender.

Mijn vader en oma zeiden trouwens nog dat ik anders gewoon een appartementje moest kopen! Dan ben ik veel goedkoper uit! Ja is goed boomers

11 likes

Mijn moeder gaf me voor mijn verjaardag iets van de Douglas en er zat een tester Chanel mascara bij. Zij: hahaha Chanel mascara. Ik: hahaha Chanel mascara.

Nou hij werkt gvd als een tiet en zo’n tube kost 37 fucking euro

39 likes

Ik kijk naar de glazenwasser bij de overburen en hij doet maar de helft van de ramen? Echt dat hij halverwege het raam begint en naar beneden gaat. Ben blij dat ie niet bij mij komt, zonde om daar voor te betalen

Vond je dat moeilijk/hoe heb je het gedaan?

Ik weet dat patisserie tout (Amsterdam) voorheen ook macaron workshops gaf en zij waren volgens mij een stuk goedkoper. Ik zie het nu even niet op hun website staan, maar wellicht kun je naar hen mailen?

De Bakery Institute is wel heel gaaf trouwens! Ik zou daar dolgraag de patisserie opleiding willen doen, maar 8,5 duizend euro voor een uit de hand gelopen hobby gaat me iets te ver haha.

2 likes