Wat je even kwijt wil #54

Vallende sterren in augustus en een bloeiende heide in september zijn van die dingen die ik altijd vergeet totdat iemand het hier post. Bedankt voor de reminder :smiley:

4 likes

Nou viel reuze mee en 5 min na aankomst zat hij er in :joy:

13 likes

Daar hoef je geen excuses voor te maken, zoals je zelf al zegt gaat het gewoon niet goed met je. Let goed op jezelf en super fijn om te horen dat je lieve mensen om je heen hebt die je willen helpen! Veel sterkte de komende tijd.

1 like

Hahah door jouw post bedenk ik me ook dat ik voor mijn afspraak om mijn beugel eruit te halen om 7 uur op moet. Toen ik de afspraak maakte dacht ik yes doe maar lekker vroeg dan is hij er zo snel mogelijk uit. Heb nu stiekem al spijt.

2 likes

Wij zijn aan het kamperen in Noord-Spanje en vandaag vertrekken we naar een volgende plek, we verruilen de camping voor een hotel. Maar nu heeft het vannacht geregend en is alles (de tent) nat. Normaal zet je dat ding dan op op de volgende camping of hang je hem thuis te drogen. Maar dat kan niet in een hotel :sweat_smile: Iemand tips hoe ik voorkom dat mijn tent gaat schimmelen? Naast afdrogen met een handdoek enzo.

Heeft je hotelkamer een balkon? Anders zou ik m daar uithangen. En anders gewoon in de kamer zelf uithangen

Sowieso even voor het inpakken goed uitschudden. Als het geen katoenen tent is dan droogt ie ook binnen wel snel!

2 likes

10 Rich Person Behaviors That Poor People Get Judged For

Dit is zo waar! :open_mouth:

6 likes

Als je het niet nog weken erin laat zitten en hem thuis gewoon opnieuw opzet is mijn ervaring dat er niets aan de hand is! En het grondzeil even apart houden van de rest van de tent in een vuilniszak! En als het kan de rits van de zak open laten zodat er beetje lucht bij kan.

2 likes

@En_17_Anderen ja als je geen balkon hebt dan in de badkamer hangen als het kan?

1 like

Heeft het hotel ergens een plek om hem uit te hangen? Wie weet heeft de receptionist(e) wel een goed idee.

1 like

M’n buurman laat met mooi weer altijd zijn vogels op het balkon (hij heeft het helemaal dicht gemaakt met gaas oid) en dat klinkt altijd zo gezellig. :smiling_face_with_three_hearts: Maar eentje fluit heel vaak fietfieeeeuw fiiieeeetfieeeeuww en daar ga ik echt helemaal stuk om

17 likes

Wat een verschrikkelijke woningmarkt. Echt heel irritant als je deels ook benadeeld wordt door dingen waar je zelf niks aan kon doen (langdurig ziek geweest). Ik ben beter, heb nog een extra studie gedaan en ben al 2 jaren stabiel, waarom vindt een verhuurder het dan toch nog een groot risico? Alleen omdat ik lange tijd geteerd had op mijn spaargeld en toen geen inkomen uit werk etc. had.

En als single moet je denk ik maar gewoon een slachtoffer van de straat pikken ‘Hù, samen een woning huren?’ :joy: Sowieso veel gezeik om niets. Ik kan werken in 2 sectoren onderwijs/ict dan is de kans dat ik werkloos wordt bijna nihil.

7 likes

M’n nieuwe auto heeft stuur- en stoelverwarming. Echt ideaal voor deze koukleum.

11 likes

Ik heb een nieuwe fiets gekregen voor mijn verjaardag en dankzij corona, kan ik hem al in januari krijgen :joy:. Een andere versie pas in juli 22

6 likes

Ik ben op vakantie, en heb een blaasontsteking :sob::sob::sob:

Ooh nee :slightly_frowning_face: ben je in een land waar antibiotica vrij verkrijgbaar zijn?

Hema ijskoffie is zo chill.

Nouja qua smaak is het gewoon prima maar €2 voor een best grote op het station is echt een deal vind ik. En hij is gewoon simpel, niet zo’n risico dat je het ergens bestelt en je dan iets krijgt wat je niet wil.

Dus, mijn advies ga naar de Hema

28 likes

Ik zit in Kroatië en heb via de apotheek soort van cranberry zooi gekregen, maar helpt niet. Dus ga opzoek naar een arts die me antibiotica kan voorschrijven, ben alleen weer bang voor alle bijwerkingen :pensive: voel mw echt kut

1 like

Ah nee wat naar. Je zou je eigen huisarts kunnen proberen, dat die je een recept als PDF stuurt en je die meeneemt naar een apotheek. Begreep dat dat vaak wel werkt binnen de EU.

2 likes

Soms als ik bepaalde meiden/vrouwen van begin/midden twintig zie dan denk ik; ik wil er ‘later’ ook zo mooi en ‘volwassen’ uit zien. En dan bedenk ik me dat ik even oud/ouder ben dan hen en kan ik zo van mezelf balen. Voel me soms echt een kleuter. In gedrag, in leven (woon gewoon samen in een koophuis en ben daarin wss ‘verder’ dan een groot gedeelte van hen maargoed), qua kleding. Ik weet niet zo goed ook wat ik er aan moet veranderen want die personen dragen dan bv kleding die mij gewoon niet staat. Ik haat het dat ik nog zo onzeker kan zijn als in m’n pubertijd (en voel me dan weer een kleuter en zo gaat het cirkeltje rond).

13 likes