Onze stagiaire heeft zulke ongeloofwaardige verhalen en redenen (smoesjes) waarom ze telkens niet kan komen werken dat ik haar bijna zou aanbevelen hier een account te maken ter vermaak. Wat een mega-trol is dat. Komt telkens bij ongelukken en reanimaties uit waardoor ze dan later komt, echt heel bijzonder (ongeloofwaardig).
Wel fijn dat ze een beetje in het thema van de stage blijft, heb je al een KPBātje āleerstof toepassen in de praktijkā gedaan?
is ze al gespiest of het slachtoffer geweest van tomatengooipraktijken?
Heb je wat kunnen zien?
Ik was naar hemels gewelf gegaan net om de meteoren te bekijken en in een half uur zag ik er al 5! Helaas moet ik morgen vroeg op anders was ik nog langer gebleven.
Jaa we hebben er ruim 30 gezien in 2 uur tijd! Zijn op een bankje in de duinen gaan zitten, geen last van lichten. Prachtig was het, Melkweg was ook goed zichtbaar. Dus ik heb nu ook eeeeindelijk vallende sterren gezien
@Nysmn Whaha ja weet niet eigenlijk wat ik dacht, een ster klinkt gewoon leuker dan een stuk rots
@Molotov Laat ff weten hoe het was!
Het is 5 uur smorgens en er zijn gewoon 20 mensen online hier. Hallo!
Wat een kut nacht
En vind je hem geil of is hij gewoon lang?
Dit is een kwestie met vele lagen
Dit is mijn half jaarlijkse āik-haat-wie-ik-een-half-jaar-geleden-wasā-post, omdat ik weer op dit onchristelijke tijdstip bij de tandarts zit voor controle.
Straks weer traditioneel ājA dOe MaArā zeggen als ze vragen of ik over een half jaar weer zo onmogelijk vroeg wil.
Wees sterk bij de receptie straks!! Maak de afspraak na 10āen.
Ik werd echt zo vrolijk en blij wakker vandaag. Maar echt geen idee waarom. Ik heb wel goed geslapen voor de verandering.
Haha hier hetzelfde, we kijken het samen maar is wel moeilijk om me in te houden soms. Ik vind samen kijken wel leuker, lekker gezamenlijk cringen en shade throwen
Nooo, ik ben op mijn gordijn gaan zitten en nu is mijn gordijnroede verbogen Kutbegin van de dag zeg. En ze zijn dus ook niet op voorraad bij de winkel
Ik had een paar weken terug mijn 2e vaccin verplaatst naar vandaag, heb daarvan de bevestiging per sms en mail gekregen. Echter is het dus zo dat ik er gisteravond achter kwam dat ik geen herinnering heb gekregen. Belde zojuist en die afspraak is zonder overleg verzet naar de 14e? Wat de fuck Ze heeft het nu aangepast naar 9:20 vandaag maar eigenlijk heb ik het idee dat als ik daar straks sta ze gaan zeggen "nEe mEvRoUw iK ZiE gEeN aFsPraAk sTaAn oP dIt tIjDsTiPā
Ik werd een uur voor mijn wekker wakker, was klaarwakker en heb toch het gevoel dat ik 0 uur geslapen heb. Heb echt dikke ogen en dat heb ik normaal eigenlijk nooit. Dit gaat een laaaaaaaange dag worden.
Oke het is half 10 geworden
Oh dat laatste zeker! Ben allang bij dat ik nu iemand heb die dit soort dingen meekijkt in plaats van het afbrandt.
Ben er nu alleen wel achter gekomen dat hij op het nieuwe Viva forum meeleest over alle perikelen
Gelukkig is Sander Schimmelpennick klein dus weet ik zeker dat ik hem gewoon geil vind.
Wat lief dat je het vraagt. Ik ben vooral moe en verdrietig. Echt heel verdrietig.
Gelukkig krijg ik hulp vanuit mijn vriend die wat dagelijkse huishoudelijke taken van mij overneemt en vriendinnen die willen inspringen dus daarmee prijs ik me gelukkig.
Maar mijn werkā¦ Ben zo teleurgesteld, ik werk al 2 jaar lang zo hard en heb nog nooit een ziekte dag gehad en als ik nu aan de bel trek wordt het niet zo serieus genomen.
Voor nu heb ik geaccepteerd dat dit nu is wat het is, en probeer ik zo snel mogelijk mijn vakken te halen en daarna meld ik me ziek.
Bij mijn opdrachtgever vandaag kon ik gelukkig me uitten en mag ik een stapje terug nemen in mijn werkzaamheden waar ik zo enorm blij mee ben!
Sorry dat ik niet op anderen gereageerd heb, alles kost me moeite momenteel