Of bowlen, midgetgolfen en naar de mac
Ik luister de 00âs heroes en wat zou ik er veel voor over hebben om nog eens als 20-jarige in een of ander cafe/club/ whatever los te gaan.
Kapot schattig morgen ga ik met wat familie uit eten en mijn vriend gaat mee. Vriend eet alleen vlees als het halal is, dus mijn opa had naar een heel normaal restaurant (gewoon eetcafé ofzo) gebeld of ze misschien vlees halal konden maken kon natuurlijk niet en kon ik hem ook wel vertellen maar vond het zó schattig
Ik wil zo graag B&B vol liefde kijken maar mijn vriend wil het samen kijkenđ„Č. Al kijk ik soms stiekem wel in het nu op tv topic. Gelukkig komt hij morgen al langs.
Is dat zo of vind je hem gewoon geil?
Hahaha! Nee niet zo mân type.
Haha guilty! Ik kijk zijn documentaires om twee redenen.
Ik heb net zelf pruimenjam gemaakt van een restje pruimen, restje geleisuiker en een kaneelstokje en voel me nu echt een domestic goddess.
Ik was gisteren bij de Beren en nu denk ik alleen maar aan die heerlijke veggie burger
Eind gefietst rond zonsondergang en op t eind even bij mân ouders gestopt, en de reactie van mân pa is: âEn als je nou een lekke band had gekregen?â. Toen werd ik âboosâ want zo reageert hij al mijn hele leven op dingen die ik wil doen, doe of gedaan heb waar ik plezier uithaal, nooit een keer âOh leukâ maar alle eventuele dingen die fout kunnen gaan benoemen en daarna is ook meteen t hele âgesprekâ voorbij en gaat ie weer met zân neus in de krant.
Ben echt op zoân leeftijd dat ik nu inzie hoe invloedrijk mijn opvoeding is geweest en dat ik merk dat ik wel ben veranderd maar mijn ouders nog precies t zelfde zijn gebleven en waarschiinlijk ook nooit zullen begrijpen dat ze âfoutenâ hebben gemaakt en ik kan er soms best naar van worden.
Ik ben de laatste tijd echt ontevreden over hello fresh. Het is woensdag, we hebben zaterdag onze box gehad met hamburgerbroodjes die tot de 15e houdbaar zijn maar er zit al schimmel op. We krijgen de afgelopen weken ook geen ui/sjalot en van kruiden en olietjes ook random de helft
Vannacht en morgennacht veel vallende sterren, hoop dat ik er eeeeindelijk eentje ga zien
Oh ik zit nu op een Franse camping met mijn vader en kleine neefjes en het is zĂł leuk, ik geniet me een ongeluk
Oooh jammer dat het niet komend weekend is, had ik met mân tante kunnen kijken.
Zij heeft oa sterrenkunde gestudeerd en kan heel interessant daarover vertellen.
Oo leuk! Hoogtepunt is morgennacht, dacht ik. Misschien kun je wel telefonisch afspreken? Haha.
Ik lees nu dat het meteoren zijn, dus verbrande stukjes rotsen? Daar gaat de magie
Een vallende ster heet toch ook gewoon een meteoor of niet?
Of bedoel je dat je dacht dat het echt sterren waren?
Hoogtepunt is morgennacht en dat betekent dat dan de meeste te zien zijn. Dus dit weekend zal je er vast ook nog wel wat kunnen zien! Alleen minder en misschien minder fel
Als ik de jongeren hier in de buurt moet geloven zijn alle Duitsers homo.
Dat zingen ze zon 2x per maand. Is het leven niet prachtig.
Wow het heeft gewoon een hele dag niet geregend chapeau hoor weergoden bbl class of 2021 Nu even zo houden AUB
Mijn vriend en ik hebben een vakantie geboekt naar Corfu ik ben echt al 5 jaar niet meer op vakantie geweest dus kan echt niet wachten, nog maar 22 dagen!