we zouden morgen naar de dierentuin gaan maar omdat we nog geen tijdslot hadden gereserveerd, kan het nu niet meer. Ja pas vanaf 14.00 maar dat is echt een rottijd natuurlijk.
Ja echt heel Nederland is echt volgeboekt overal, wel jammer voor je
Ik heb vandaag echt een dag met alleen maar goed nieuws, dat je bijna gaat denken hĂš wacht dit loopt te goed, waar blijven de teleurstellingen waarom ben ik zoân doemdenker haha
Volgens mij kunnen mensen het niet handelen als ik eerlijk ben over dat ik iets ook wel wil in plaats van dat ik âoooo, zo leuk voor je!â roep. Ik vind het oprecht leuk voor die mensen, maar ik gun het mezelf ook. Ik spreek het dan liever gewoon uit.
Maar dat is soms ook gewoon moeilijk vooral als het iets is waar jij bijvoorbeeld al veel langer mee bezig bent of weet dat het voor jou moeilijker is te realiseren.
Laatst ook dat iemand een huis had gekocht met haar man die per jaar een ton naar binnenharkt. Dat het allemaal heel moeilijk was en zo maar eindelijk gelukt was om een woning te kopen en ik reageerde zo van âNice, dan heeft je kind zo een grotere slaapkamerâ. Ik wist even niet hoe ik anders echt positief kon reageren .
Terwijl ik dan diep van binnen heb âdoe mij ook maar een woning en een leuke manâ.
Wij hebben ergens een heel basic huisje (bosbabe haha) en nu zag ik daar op het terrein vandaag de vriendin van mijn mega rot ex van ooit en ik hoop toch zo dat zij daar geen plekje hebben. Dat zou mijn plezier van die plek echt helemaal verpestenâŠ
Heb een hand vol krassen maar een emmertje vol met gratis bramen yammiee
Ja, dat idee inderdaad.Zou ik bij jouw voorbeeld ook denken trouwens.
In dit geval weet ik niet of die andere persoon er al veel langer mee bezig is dan ik. Ik ben een paar jaar geleden actief ermee begonnen, dus er mag van mij nu wel meer gebeuren. Zij is wel later begonnen (heb nog advies gegeven), maar op een andere manier (waarbij ik nu in het begin zit). Hou het bewust even vaag .
Stond mezelf net in te smeren met zelfbruiner toen de deurbel ging. Heb niet open gedaan.
Ik ben zo bang dat dit gaat overblijven door corona.
Ik bedoel het op voorhand moeten boeken met tijdsslots
Nederlandse tv programmaâs/nieuwsitems over AziĂ« zijn toch voornamelijk Ă©Ă©n grote flex van een presentator die Chinees of Japans spreekt hĂš.
Ruben Terlou?
Love hem wel overigens
Ja en laatst ook Paulien Cornelissen en sowieso elk NOS item over China. Je ziet normaal bij een nieuwsitem nooit de verslaggever in gesprek maar bij die items ineens wel
Hot take: zijn de programmaâs van Ruben Terlou echt goed of⊠kan hij gewoon Chinees?
Maandag was alles kut, gisteren was mijn verjaardag leuk maar vermoeiend en vandaag is prima. Als we dit nu even de rest van de week vol kunnen houden ^^
Ik ben morgen jarig en bedacht me daardoor dat ik kinderfeestjes echt mis, misschien moet ik gewoon met mn vrienden gaan lasergamen of knutselen ofzo
Hahaha zo kut is dat.
âIs links beter of rechts beter?â
Geen verschil
Geen verschil
Ehh⊠rechts?
Zo herkenbaar dit haha
Ik kijk een docu over Oasis en Liam en Noel hebben in tien minuten tijd al ongeveer 85 keer âyaknowhatImean?â gezegd.
Maar goed ik moet er ook al 85 keer om lachen dus nu al leuk
Neee die zijn echt echt echt goed!
Het was nog erger, ik had t warm dus dat ding besloeg aan mijn kant. Dus ik zag t niet meer. Echt fml, extra reden om te gaan bewegen
Op een gegeven moment waren er 2 rode en 2 groene vierkantjes. Deed ze iets en toen zag ik van elk nog maar 1. Zegt ze ja en nu, ja nog steeds niet Dacht echt ben blind dit is niet goed help ik heb iets engs. Maar t betekende dat mn linkeroog dominanter was. Dacht echt dit is t, daar gaat mn leven.