Wat je even kwijt wil #54

Ik ben echt verliefd op mijn twee nichtjes en probeer ze zeker een keer in de week te zien :slightly_smiling_face: hoe durven vader en moeder 3 weken op vakantie te gaanā€¦ hoe ik moet ik dan voorlopig ff zonder ze, hoezo overleggen ze dit niet met mij voor goedkeuring!! :rage::triumph:

25 likes

Er kwamen 2 bezorgbedrijven precies op hetzelfde moment pakketjes afleveren en ik stond zo :grimacing: :grimacing: Nu maar even stoppen met dingen bestellen want ik schaam me een beetje haha

9 likes

Ik heb vandaag een 24-uurs bloeddruk meting met zoā€™n band om de arm en kastje alles erbij. Hij zou ongeveer 2x per uur af moeten gaan maar hij gaat echt om de haverklap op de meest random momenten en ik schrik me elke keer lam :ā€™). Heel bevorderlijk voor de bloeddruk ook zo.

5 likes

Een collega (midden 20) is vrij actief op LinkedIn en het is zo grappig om te zien dat hij altijd hetzelfde soort posts liket, nl. berichten van jonge vrouwen, allemaal zelfde type qua uiterlijk, die met een foto van zichzelf leuk nieuws aankondigen (afstuderen, nieuwe baan, die dingen). Vraag me af of hij ook in hun DMs slide.

4 likes

Fuckkkk zit bijna een jaar in de ziektewet en volgende maand wordt mā€™n salarisuitbetaling cao technisch weer met 10% verminderd en het voelt zo kut. Ik zit echt niet voor mā€™n lol thuis en het maakt me nu even verdrietig want het voelt als dubbel gestraft worden ofzo. Maarja, niks aan te doen

2 likes

Ik ben zo moe dat ik naar bed wil, maar er is bezoek en vanavond komt er ook bezoek dus t kan niet :unamused:. Wel jammer

Ik sta in 35 graden in de brandende zon te wachten op mā€™n vriendin die de auto parkeert en ik heb uitzicht op een zwembad IK WIL ER IN!!!

14 likes

Deze week loopt alles steeds niet zoals ik wil: planning verandert tienduizend keer, dingen gaan niet door, communicatie tussen mij en mijn vriend gaat slecht. Ik ben er echt helemaal klaar mee. Ik voel me helemaal niet fijn terwijl ik vakantie heb.

1 like

Ik sta vanaf nu een aantal weken 100% ziekgemeld, wanneer gaat dit me precies rust geven? šŸ„²

5 likes

Is het toevallig in de stad waar jij ook woont? Ik wil wel af en toe een leuk oppashondje uitlaten als het in de buurt is. Werk toch bijna altijd alleen thuis en dan verveel ik me.

4 likes

Ah dat is superlief! Is alleen helaas ergens anders ): Maar dankjewel voor het aanbieden, echt heel lief :blush:

Waarom?

Helaas! Hopelijk vind je iemand anders in de buurt

1 like

Ik heb zoā€™n stofzuiger zonder zak en in het begin leegde ik die na 2 keer al. Toen dacht ik na een tijdje hij zit helemaal niet zo snel vol, het hoeft niet zo vaak. Na een lange tijd dacht ik waarom doet hij het nou niet goed meer, bleek die helemaal vol te zitten met stof, tot in de slang zelf :flushed: :joy: Toch maar wat vaker legen

5 likes

Ik kwam een heel oud document uit 2015 tegen, wat een soort tumblr tag vragenlijst bleek te zijn. En mijn god wat was ik een dramatische tiener? Met zo veel meningen en :dizzy:gevoelens :dizzy:
En ik leek nog oprecht te denken dat ik voor altijd zo zou blijven, dat ik voor altijd met mā€™n eerste vriendje zou blijven, dat ik met mā€™n 24e zou trouwenā€¦ Tieners hebben echt geen hersenen he manmanman. Beetje zoals je oude dagboek terug vinden maar dan met meer slechte grappen.

Ik bleek het ook meerdere keren ingevuld te hebben en in die zin is het wel weer pijnlijk om te lezen, in 2015 was ik zo gelukkig en irritant, in 2016 was ik doodziek en depressief. Heb het maar weer ingevuld met mā€™n huidige medium instelling, misschien vind ik het over 5 jaar weer terug en kan ik dan lachen over hoe saai ik was in 2021 :joy:

25 likes

Vind t altijd zo lastig om dan te zeggen of t beter of slechter is als ze zoā€™n glaasje wisselen. Maar ben geweest. Ben inderdaad blinder en heb een hele andere bril uitgekozen en omdat t een dun montuur was moesten de glazen ook dunner :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:. Maar over 2 weken hebben we weer fatsoenlijk zicht.

Ondanks dat mn lichaam niet meewerkt (al weken pijn) en ik me daardoor constant moe voel, voel ik me zo gelukkig met hoe mn leven op dit moment is :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Gvd ik zeg tegen mā€™n vriend ik ga even een dutje doen (maw laat me met rust en bel me niet). 10 minuten laterā€¦3 gemiste oproepen door mā€™n niet storen functie heen en een ellendige vibratie die me wakker maakt. Hij belde om even te KLETSEN ksssssssst

Nu ben ik geĆÆrriteerd en is mā€™n dutje verpest

#pms

3 likes

Ik wil niet de @Soy.peor uithangen, maar ik heb het wel eens uitgemaakt met een vriendje om dit. Als je niet begrijpt hoe belangrijk slaap is, ken je me dan Ć¼berhaupt?

42 likes

Ik kan al 48 uur niet normaal lopen door die kutsquats. Ben er klaar mee.

1 like