Wat je even kwijt wil #54

Ik was gaan zeilen voor het eerst met een vriendin die goed kan zeilen en een eigen boot heeft.
Vanochtend gingen we de boot klaar maken, wtf OVERAL SPINNEN. Blijkbaar houden dikke spinnen van boten, echt mijn hemel werd helemaal gek. Vriendin chaggi dat ik niet wilde helpen met de zeilen goed doen, maarja hallo SPINNEN.
Toen kreeg ik de taak om broodjes te smeren en ging zij spinnen ruimen, perfect :raised_hands:t2:

4 likes

Dit hadden wij ook altijd met de kano :sob:
Zulke dingen zijn echt verzamelplaatsen voor spinnen blijkbaar.

Pff mijn ouders gaan binnenkort op vakantie en de mensen van het pension vinden hun hond te oud om hem daar te brengen. Nu ga ik dus op de hond passen in hun huis en dat komt grotendeels ook prima uit, alleen door een stomme onverwachte situatie op mā€™n werk ga ik waarschijnlijk niet zoveel vanuit huis kunnen werken als ik van tevoren verwacht had. De hond kan niet de hele dag alleen zijn dus daar moet ik dan wat op gaan verzinnen. Komt vast goed en ik heb Ć¼berhaupt nog niet met mā€™n baas besproken hoeveel ik vanuit huis kan werken maar nu lig ik me hier dus heel druk om te maken en wakker van te liggen terwijl ik zelf nog op vakantie ben :upside_down_face:

Mijn vriend is een avond weg en ik verveelde mij. Hij gamet wel vaak en ik eigenlijk nooit. Dus ik dacht vanavond, ik ga ook eens aan een game beginnen. Net kijk ik op de klok en is het opeens al vijf uur. Wow, gewoon zes uur continu gegamed. Gelukkig ben ik morgen vrij.

21 likes

Tijdelijke office dog een optie?

1 like

Update: het waren dus gelukkig gewoon gevoelige borsten van de vaccinatiešŸ˜… 2x negatief

36 likes

Misschien kun je via petbnb of een soortgelijke initiatief een oppas vinden voor de dagen dat je naar kantoor moet?

1 like

Ik word horendol van mā€™n rochelende buurman :confounded:
Om 7 uur in de ochtend lekker peukje doen buiten. Ga weg stuk ongeluk. Sterf.

Heerlijk temperatuurtje om het raam open te zetten. Had het bloedheet toen ik wakker werd omdat ik toen ik ging slapen mijn raam dicht moest doen omdat mensen op de begane grond iedere avond staan te roken en ik dan in een zware rook- en wietlucht moet slapen :face_vomiting:

1 like

Mijn kat is vanaf 6 uur al vervelend. Nu zit meneer bij de voordeur te krijsen. :tired_face:

Ik moet zo naar de opticien en ik haat t.

Nee helaas niet, kantoor is 4 hoog zonder lift en hond kan niet meer goed traplopen ):

@floreales oh ja daar kan ik wel eens naar kijken, thanks (:

De dag is nog nauwelijks begonnen en het is nu al zo ongelooflijk kut. Echt, wat een kutdag.

6 likes

Vanmorgen was ik op weg naar mijn werk. Vloog er ineens een steekvlieg mijn t-shirt in. Ben als de dood voor stekende beestjes, dus ja hoorā€¦ daar stond ik in mijn bh. Nu maar hopen dat niemand me gezien heeft

1 like

Ik werk thuis vandaag en heb geen reet te doen. Dat wordt vroeg uitloggen denk ik.

5 likes

Lekker de ochtend beginnen met een klapband precies in het midden van mijn weg naar werkšŸ˜­

Lekker van het zonnetje genieten!

1 like

En toen stond opeens ook mijn keuken blauw van de rook omdat ik iets op het vuur had laten staan. Gaat top!!! :sob:

Ohja zekerā€¦ ben nu al klaar hahaha. Moet eigenlijk rond 12.00 uur een mailtje sturen nog, maar die ik heb ik maar ff ingepland zodat ik nu al kan uitloggen. Echt idioot dit. En daar krijg ik een volle dag voor betaald. :no_mouth:

3 likes

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5