Wat je even kwijt wil #54

Ik werd vandaag door een anoniem nummer gebeld en stiekem ben ik benieuwd wie het was. Vast een callcenter die me iets aan wil smeren, maar word daar toch altijd nieuwsgierig van.

En blijkbaar kan een best wel sullige, vage collega van me heel goed Engels, want hij was in het Engels in zijn telefoon aan het kletsen. :joy:

1 like

Wow ik maakte net zoiets engs mee op de snelweg, sta nog te shaken op mijn benen. Ik reed op de linkerbaan omdat ik een een vrachtwagen wilde gaan inhalen, zie ik achter me iemand met mega snelheid op me afrijden en me van rechts gaat inhalen om er nog vlak tussen te kunnen. Dus hij haalt ons in en mijn moeder doet haar arm omhoog zo van wtf doe je gevaarlijk; wordt die gast echt helemaal leip en agressief. Ik zie dat hij allemaal gebaren maakt naar ons en gaat in 60 voor me rijden (op een fucking snelweg). Dan komt hij naast me rijden en doet zijn raam open en scheld me uit voor alles en nog wat en roept en gebaard dat ik mijn auto naast de kant moet zetten om met hem te vechten?? Hij was echt heel dreigend en eng, gelukkig reed hij wel weer door om vervolgens verderop weer naast me te rijden en te schelden. Pfff hele rit naar huis voelde ik me zo onveilig. Wat een mafkees.

9 likes

Ah bah dat soort mensen zijn echt naar. Ik heb recent mijn rijbewijs gehaald en voel mij zo vaak onveilig op de snelweg, vooral omdat er zoveel idioten rijden.

Heb je eventueel zijn kenteken op kunnen schrijven? Want dit is echt niet oke rijgedrag.

2 likes

Was vandaag best wel rustig in de winkel dus ik ging heel hard hopen dat er verse gevulde koeken over zouden blijven en ja hoor. :grin: Dan mogen we het namelijk verdelen en meenemen naar huis dus ik heb nu weer lekker een gratis koek haha. #liefdagboek #hoogtepuntvandedag

17 likes

Wat een teringlijer. De volgende keer moet je bijrijder echt 112 bellen hoor want dit soort mensen zijn levensgevaarlijk en ook gewoon onwijs kut.
En idd kenteken opschrijven of filmen! Zeker als je een bijrijder hebt!

13 likes

Had mijn tv aan tijdens het poetsen voor achtergrondgeluid. Zie ik ineens Daphne Deckers voorbij komen en voel altijd meteen gigantisch veel woede opborrelen als ik dat mens zie. Zij valt echt in dezelfde categorie als Caroline Tensen :face_vomiting::face_vomiting: Volgens mij had zij eens een stuk in de Girlz geschreven toen ik echt 12 ofzo was over dat ze het absurd vond dat vrouwen en meisjes maandverband dragen en dat haar dochter dat niet mocht en dat ze hoopte dat andere moeders hun dochters ook zouden aanspreken daarop, want ze vond het maar vies. Was 12 en echt net ongesteld ook, teringonzeker en vanaf dat moment vind ik het echt een dom irritant mens. En toen ging ze hntm presenteren en vond ik haar nog verschrikkelijker en irritanter

7 likes

Ah jezus kan me goed voorstellen dat je enorm geschrokken bent.
Ik rijd eigenlijk altijd net wat harder dan de max snelheid (cruise control op 108 waar je 100 mag) en ik erger me dan kapot aan bestuurders die op de linkerbaan achter je gaan lopen kleven als je aan het inhalen bent omdat zij graag volle bak te hard willen rijden. Moet dan altijd mā€™n best doen om gewoon rustig mā€™n eigen snelheid aan te houden en me niet op te laten fokken. Maar dan deze idioot die zo gevaarlijk doet en je dan nog gaat bedreigen, wtf zeg :flushed:

Edit: @Doperwtje ja indd wat @Karl_Lagerfeld zegt, zeker als je nog voor de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden zit, anders weet misschien nog niks zeker.

4 likes

Ik zou het uitstellen tot morgenvroeg en het met ochtendurine doen

1 like

Dat zijn echt van die geluksmomentjes en dat zijn helemaal geen dagboek posts! Heerlijk om te lezen juist.

1 like

Mijn emoties zijn vandaag echt all over the place en ik ben nu al ruim 2,5 uur helemaal van slag vanwege iets kleins. Wil hier niet mijn dag door laten verpesten, maar dat is wel wat ik nu laat gebeuren. Blegh.

2 likes

Ik ben mijn koffertje aan het inpakken met bikiniā€™s en allemaal leuke zomerjurkjes want mijn vriend en ik gaan 3 dagen richting de kust! Zo veel zin inā¤ļø

9 likes

Deze week word ik 30 en ondanks dat het niet oud is, voelt het wel zo. Alsof ik nu echt volwassen ben? Maar zo voel ik me niet want in mijn ogen zijn mijn ouders nog steeds volwassen en ik doe maar wat (terwijl ik gewoon 2 kinderen heb etc etc etc) :sweat_smile:

3 likes

Story of my life. Ik mijn ballen bij elkaar geraapt om aan te geven dat ik een burnout heb en ze misschien kunnen helpen om me 36 ipv 40 uur te laten werken.
Mijn manager geeft aan dat ik dan helemaal stoppen met je opleiding, want ja werk gaat door en de opleiding kost de meeste tijd.

Dus heb jankend aan de telefoon verteld dat ze dit gesprek mogen zien als ā€˜niet bestaandā€™ en ik wel door ga met alles en dat ik heus wel ervoor zorg dat mijn opdrachtgever er niets van merkt dat ik voor mijn gevoel helemaal aftakel.

Laat maar. Echt ik maak het af tot januari en daarna meld ik me ziek.

4 likes

Jeetje, wat een ongelofelijke kutreactie zeg. Waren ze nog wel een beetje empathisch, of dachten ze allemaal maar aan zaken?

Heb je contact met de bedrijfsarts? Want als je nu al aangeeft dat het eigenlijk niet gaat, lijkt het me niet verstandig om tot januari volle bak door te werken. Januari is dan echt nog heel erg ver weg.

9 likes

Maar je hebt een burnout, 36 uur werken in plaats van 40 gaat zo te horen helemaal niks uitmaken. Kan je je niet beter helemaal ziekmelden nu? Je gezondheid gaat echt voor dit alles.

27 likes

Ik kreeg net als tip tegen oorpijn om een stukje knoflook in het oor te doen met een pleister over

Meid wat is dit, de middeleeuwen? Ik heb paracetamol

18 likes

Nee, deed echt helemaal niks helaas!
Ik had het shotje genomen voor mijn avondeten maar smaakte weer naar niks :+1:t2:

2 likes

Ik ben bij mijn broer op bezoek en we wachten al een uur tot het eten geleverd word. Duurt zo lang! En heb toch wel behoorlijke hongerā€¦

Waarom heb je je niet volledig ziek gemeld? Al is dat wel begrijpelijk omdat je met een burn-out moeilijk is om dingen goed te regelen. In het vervolg echt niet direct aan de tafel gaan zitten met de werkgever om het aantal uren op dit moment naar beneden af te stellen.

De meeste werkgevers denken vooral aan zichzelf en proberen van alles zodat jij aan het kortste eind trekt. Maak vooral duidelijke afspraken eerst met de bedrijfsarts en dan komt de opleiding etc later wel weer in beeld. Je herstel is op dit moment het belangrijkst :kissing_heart:

1 like

Dit is zo fijn hƩ. Wij hadden bananenbrood van AH to go verkeerd binnen gekregen en we mochten het ook meenemen :smiling_face_with_three_hearts: