Wat je even kwijt wil #54

Ik zag net een man op straat lopen, bukken en zijn afval in een put gooien. Wtf doe normaal, meer moeite om te bukken dan even je zooi mee te nemen :weary:

ja sowieso niet het aantal uren verminderen, wat @Paranimf ook zegt. Eerder (deels) ziekmelden met behulp van je bedrijfsarts. Heb je al hulp van een bedrijfsarts?

1 like

Ik ben in een hotel met mijn vader in Nl als onze ‘vakantie’ samen. Verwarmde wc-bril, niet alleen een straaltje voor je ‘rear’, niet alleen een straaltje voor je ‘front’ maar ook nog eens een droog functie om je gewassen kontgat te drogen :rofl::sob::sob: wat een toilet

22 likes

Ik wil m wel overkopen? Want :heart: Joost
Maar heb wel t idee dat het niet zo lekker met m gaat dus dat je misschien daarom nog niets hebt gehoord?

Best bizar hoeveel tekort er is aan horecapersoneel. Vandaag ook weer een berichtje voorbij zien komen van een restaurant die niet open kan omdat ze te weinig/ziek personeel hebben.

Er worden nu al uit Zuid-Europese landen mensen ingevlogen om hier te werken in de horeca. Binnenkort kan je naast Nederlands en Engels ook nog in het Spaans en Grieks je borrelplank of biefstukje medium bestellen. Maar ik geef de ex-horecamedewerkers geen ongelijk. Slecht salaris, lange werkdagen en weinig doorgroeimogelijkheden. Als je dan bij de GGD of elders meer verdiend met deze achterlijke woningmarkt dan kies je niet voor eieren voor je geld

Ik snap het ook wel van ze hoor. Vooral als het met corona ook nog eens continu op en neer gaat qua werkgelegenheid, dan zou ik ook voor een veiligere optie kiezen.

1 like

Hij is al overgekocht via ticketswap maar dat meisje wil ook graag duidelijkheid! En ja dat zou kunnen natuurlijk maar vanuit de tivoli kunnen ze best eens een mailtje sturen na anderhalf jaar. Maar als het goed is krijg ik mn geld terug!!

Ik vond het zo bizar dat werkgevers in de horeca en retail soms vet negatief in het nieuws zich uitspraken over jongeren. ‘Ze gaan liever op vakantie’ of ‘ze willen niet hard werken’. Echt hoe groot bord kan je als werkgever voor je kop hebben. :joy:

1 like

Aaaah ja snap ik wel! Wel gek inderdaad, heb ook nog best wat concerten staan maar van alles wel iets gehoord. Wanneer zou het concert zijn?

Vorig jaar voorjaar en toen verzet naar vorig jaar 20-8 en toen gecanceld en sindsdien radiostilte

Ja was echt even heftig!

Maar de nacht ervoor was het ook al! Had jij dat toen ook gehoord?

1 like

Ik ga echt goed op dit weer. Lekker iedere avond kaarsjes aan :fire:

17 likes

Ja daar werd ik ook wakker van, rond 3:00 s’nachts bedoel je toch?

1 like

Oh ja het viel me laatst indd op dat ik heeel veel bordjes zie met personeel gezocht in winkels en horeca.

1 like

Ja! Hoop dat voorlopig weer rustig blijft :stuck_out_tongue:

1 like

Dit wil ik dus zo graag thuis hĂš, veel hygiĂ«nischer dan wc papier. Maar kost echt duizenden euro’s

@cremeinyourcoffee er rijden echt veel idioten op de snelweg inderdaad! Het is niet gelukt om het kenteken op te schrijven, mijn moeder probeerde het te onthouden maar is niet gelukt. We weten alleen de eerste 2 cijfers en een letter haha.

@Bergamot volgende keer zeker 112 bellen. Denk dat als ik deze gast gefilmd had hij nog leiper zou worden en me tegen de vangrail zou drukken. Echt nog nooit zo’n agressief en dreigend persoon meegemaakt.

@Junebug85 I feel ya, heb ook echt een hekel aan dat soort bestuurders en moet ook m’n best doen om me niet op te laten fokken als ze zo achterop zitten.

3 likes

Nou inderdaad! Genoeg ellende geweest de afgelopen 2 weken.

2 likes