Wat je even kwijt wil #54

Ik vind het een goed artikel en schandalig dat ze online opmerkingen erover krijgt, maar misschien een onpopulaire mening, maar ik vind het wel jammer dat body en skin positivity artikelen vaak nog wel komen van mensen die verder wel voldoen aan de ‘eisen’ van de maatschappij. In RL valt zij in bikini natuurlijk niet op.

4 likes

Toen ik net in de IKEA stond belde iemand van een bedrijf waar ik iets probeerde te boeken maar middenin de boeking was gestopt omdat ik in de bus zat en het me toch beter leek om de creditcardbetaling thuis te doen. Diegene belde me dus over mijn boeking en het was echt een leuk gesprek met een leuke man. Hij had een hele aantrekkelijk stem/manier van praten en ik ben dan echt benieuwd of dat matcht met zijn uiterlijk.

Ik heb een afspraak gemaakt voor donderdag en hij zei “zie je dan” dus ik denk dat ik het dan ga zien? Bijna jammer want kan alleen maar tegenvallen nu. :sweat_smile:

8 likes

Ik zit tijdens een Spa pedicure altijd tussen ontspanning (voetenbad en massagestoel) en stress (knippen, vijlen en gekieteld worden)

4 likes

I can’t get over this ik voel me echt heel fijn!! Ik ga nu lekker een boek lezen en de hele dag hangen in mijn pyjama :heart:

18 likes

Dat is wel waar ja, maar goed… het is een begin. Vind het wel gedurfd dat ze zo’n foto plaatst, puur natuur en zonder filter.

Het nieuwe wat? Het nieuwe album? Hebben ze een nieuw album?!

1 like

Ik heb van de week weer contact met haar gehad! Ze zit er nu al bijna een jaar, de tijd gaat zo snel. Het gaat goed met haar, is wel heel erg wennen natuurlijk. Het is wel heel moeilijk om haar te bereiken, we hebben al vier maanden niet gebeld. Dat vind ik zelf wel heel jammer en ook wel moeilijk om me helemaal aan haar schema te moeten aanpassen mbt contact.
Ze heeft het er erg naar haar zin en ziet dit echt als de goede keuze voor haar leven nu!
Het gaat me helaas niet lukken om bij haar langs te gaan deze zomer, want net als ik in Italië ben heeft ze een retraite om voor te bereiden op haar eerste geloften (soort bruiloft) in oktober.

13 likes

Vanochtend in de supermarkt een nieuw dieptepunt meegemaakt: een vrouw stopte haar avocado in een plastic zakje. :roll_eyes:
Echt hoe bedenk je het

2 likes

Whaha oeps, zo enthousiast dat ik een woord mis! Ja, nieuw album, The Bitter Truth! 18 jaar na het uitkomen van Fallen haha

1 like

Oh wat leuk! Ik ga 'm meteen opzoeken!

Ah wat leuk om te horen! Ik vind hem ook heel lief, en hij was er vroeger niet zo vaak dus misschien dat ik er daarom wat vaak over post.

2 likes

Ik vergat waar ik mijn fiets had geparkeerd
ik wist even niet meer in welk jaar ik was geboren toen ik iets moest invullen.
ik had op 3 plaatsen thuis een glas water gezet om het vervolgens niet op te drinken.

Misschien vandaag verder maar even niks doen en het advies van vrienden opvolgen. De huizenmarkt laten voor wat het is en mijn hoop vestigen op nieuwbouwprojecten. :’) Ik wil te graag te veel dingen in korte tijd.

1 like

Ik zou anderhalf jaar geleden naar een concert in Tivoli gaan en ik heb nog steeds niks van ze gehoord. Inmiddels ben ik helemaal geen groot fan meer van die artiest dus ik wil mn geld graag terug, maar ik vrees dat ze ons gewoon tot in de oneindigheid gaan negeren, haha

Nu ben ik benieuwd om welke artiest het gaat. Ik vind het zo gek om kaartjes te hebben voor bepaalde dingen in 2022 terwijl ik op dat moment misschien juist zin heb in wat anders. :stuck_out_tongue:

Joost Klein!
De kaartverkoop was in november 2019 en toen was ik echt super fan

1 like

Ik heb dit echt nodig in mijn leven.

27 likes

Kreeg net bijna een hartaanval, ik dacht dat er een muis over de buitenmuur kroop maar het bleek gelukkig een vogel te zijn (boomkruiper)

Yesss ik was van plan om een “kerst 2020” feest te geven deze zomer, en nu gaat het ook echt gebeuren whaha. Eind sept wel pas, maar goed gezien de covid ellende had ik het ook echt niet nu in jun/jul/aug gewild. En voor de zekerheid wel met een kleiner groepje dan ik eerst voor ogen had (wilde echt 50 man ofzo vragen, maar nee niet echt handig)

Ben as we speak met kerst muziek aan bezig met de uitnodiging en al aan het zoeken of ik hier in de buurt een sneeuw machine kan huren whaha!

45 likes

Ah ja ik zat ook rechtop in bed van die sirenes! Kon daarna ook maar moeilijk weer in slaap vallen. :sob:

1 like

Ik weet niet in welk topic dit hoort dus dan maar hier maar ik denk dat ik vanavond voor het eerst in mn leven een zwangerschapstest ga doen en ik ben struisvogelpolitiek aan het toepassen want ik ben als de dood dat het positief is want ik ben hier zo niet klaar voor.

Edit: lees nu dat je als bijwerking van de corona vaccinatie gevoelige borsten kan krijgen dus ik hoop dat dat het is

5 likes