Wat je even kwijt wil #54

Ik ging net naar Rocycle en toen kwam True Colors op, ging die instructrice helemaal een speech houden over hoe je geen filters moet gebruiken op instagram because you’re beautiful just the way you are

Voelde me een cheugy millennial

12 likes

Ik zou dat echt super cringy vinden als iemand zo’n speech zou houden aan een groep volwassen vrouwen (?).

9 likes

Ah fijn! Waar ga je heen?

1 like

Italië! Met mijn dispuut, die zijn er al dus en ik sluit aan. Ben zooo blij.

11 likes

Oke ik zit rustig te chillen komt er ineens een van de honden van de buurvrouw over de schutting heen geklommen.

26 likes

Wat komt ie doen, je afvalpas jatten?

23 likes

Nee de hutspot van de auto af eten

4 likes

Het ruikt alsof iemand pizza salami in de oven heeft zitten en nu heb ik daar zin in

1 like

Zat ook zo :woozy_face: op die fiets

1 like

Ik lees zojuist dit artikel en vind het :partying_face: heel goed dat ze dit schrijft.

15 likes

Altijd als ik mijn haar beetje netjes heb gefohnd komt de zin, pam je haar danst, van andrelon, in mijn hoofd naar boven.

Die reclame is al zo oud.

3 likes

@Echo ik ben veel te benieuwd of het gembershotje zijn werk heeft gedaan…

1 like

Aaaahw ik zat op FB te scrollen en opeens zie ik een oude foto voorbijkomen waar mijn opa op staat, op zo’n oudheidskamer pagina van ons dorp waar allemaal oude foto’s gedropt worden :smiling_face_with_three_hearts: Vond het eerst knap dat ik hem meteen herkende tussen de andere mensen op de foto want hij overleed al toen ik 7 was. Maar vind het nu niet zo gek meer want sinds mijn vader ook 50+ is lijkt hij echt met de dag meer op hem.

9 likes

Ik vind dat ik altijd goed cadeautjes voor mn moeder kan halen, het was wel een aantal weken te laat maar oke kon niet anders. Ik vroeg of mn vader meewilde en dat kon, nou eh, ja hij heeft eigenlijk geen mening. En alles is mooi als ik dat ook vind en andersom. :joy: Maar ik vind het ook wel schattig. Heb iig iets leuks voor mn moeder gevonden. :smiling_face_with_three_hearts: maar mn vader is meer ’ jaaa is mooi’ ’ ja, is mooi’ ‘jaaa idd dit vindt mam ook leuk’

:neutral_face:

Hij is zo schattig hahahahahaha

5 likes

Ik ging even winkelen mar ik ben echt chagrijnig teruggekomen. Ik weet niet wat ik hier vroeger zo leuk aan vond? Niks van wat ik geprobeerd heb paste en alles is troep en overal teveel mensen. Weet echt niet meer waar ik leuke kleding kan vinden tegenwoordig

14 likes

Fijn!!! Ik vraag me nog echt vaak af hoe het met je vriendin in het klooster is! Heb je nog contact met haar?

Ik dacht vorige week al mijn leven verloopt de laatste tijd veel te gemakkelijk.
Gisteren: de gezellige combi van vlooien in huis & 10.000 fruitvliegjes, mijn baas die niet akkoord gaat met een detachering die me heel leuk lijkt, mijn hond is gebeten, vervolgens werkt de deurklink van de badkamer niet meer op het moment dat mijn nieuwe bank werd bezorgd en mijn vriend vond me 3 uur later.
Ik lig nu tussen de baking soda en in de azijnlucht op de oude bank :sob:

Wat een achterlijke teringmannen met hun vetophopingen en puddingbuik en die dit serieus vies noemen. En hoezo verbergen? Zou willen dat ik er op mijn 50e nog zo goed uitzie

7 likes

Er was vannacht brand bij mij in de buurt, maar werd dus wakker van de geur en sirenes. Schrok echt zo erg, dacht dat het bij ons was joh. Zo sneu overigens, de bewoner was niet thuis en hij kwam er net pas achter.

1 like

@Echo
Vond ik ook heel bizar. En dat je niet even onder je armen kan ruiken of je misschien stinkt. Ik was de hele tijd in de weer met deo. En veel geuren roken naar poep :grimacing:

Ik ben trouwens op een gegeven moment mijn neus gaan trainen, overal aan ruiken. Dit was een tip van iemand.