Wat je even kwijt wil #54

Heb je daarom je haar bruin

3 likes

Hoe is dat nog een vraag?

Ik had zo’n vreemde miscommunicatie met mijn die nu wel grappig is. Mijn moeder komt dit weekend langs, hij is dan ook bij mij en ze vindt het fijn hem ook weer eens te zien. Maar gaf al aan dat mijn moeder en ik de stad in gaan, lunchen beetje wijnen en dat hij niet mee hoeft want is ons ding. En op een of andere manier begreep hij dat hij naar huis moest. Dus was een beetje sip van he maar waarom moet ik gaan. Echt geen idee waar dat vandaan kwam. En nu is hij blij dat hij dan een beetje met de katten kan chillen 🥲

1 like

Ik ben in een youtube hole beland met videos over de meest gevaarlijke hikes en mensen die zonder touwen en zo bergen beklimmen. Ik lig met zweethanden in bed maar ik kan niet stoppen met kijken

4 likes

En op Netflix! Echt heel leuk idd

Ik begin na de zomer aan mijn opleiding en ben nu al op zoek naar buitenlandse stages. Maar ik moet eerst maar eens mijn eerste jaar halen en tegen die tijd zien of dat weer kan met covid. :hot_face:

1 like

Ik heb echt een prima nacht gehad met alcohol en seks en knuffelen en ik ben meer dan tevreden zelfs de regen interesseerde me niet meer toen ik naar huis ging

Ga nu nog even Netflix kijken, hij vroeg of ik bleef slapen maar dat durfde ik niet :grin:

24 likes

Ik had mijn mandje al vol en toen kwam er ineens 100 dollar taxes bij, echt fuck capitalism

2 likes

Zo slecht en weinig geslapen :sob: en we gaan vandaag de hele dagweg en dingen doen (waar we ook kaartjes voor hebben). :neutral_face: heb ik weer hoor :grimacing:

Bah ik word zo angstig van die berichten over het klimaat :cry: Ik probeer er niet te veel over te lezen maar als ik dan toch iets opvang word ik helemaal naar ervan.

Het is idd ruk, maar er is ook juist nog wel hoop dat er nu écht wat gaat gebeuren en dat dat nog veel uit kan maken.

1 like

Ik hoop het echt… ik heb een kind en ben zwanger en denk soms echt, waarom wilde ik per se kinderen op de wereld zetten. Straks zitten zij met alle ellende :cold_sweat:

Mijn God zeg, ik ben gister gevaccineerd en ga me een partijtje slecht vandaag. Dit zijn hele andere zware benen dan met een gewoon griepje joh. Ging net na 5 stappen in huis bijna knockie zelfs, dus nu lig ik maar in bed te zweten als een malle en me slecht te voelen.

3 likes

I feel you. Afgelopen donderdag kreeg ik de tweede en ik ben een dag echt kapot geweest. Ik had ook een vrij bizarre huidreactie op mijn gevaccineerde schouder. Helemaal rood en dik.

Afijn, sterkte, het gaat hopelijk snel over.

1 like

Ik dacht dat dat juist jullie lievelings gedeelte was?

1 like

Haha uhh noem je me nu Rutger Bregman?? Offense taken.

Ik vind het flauw dat ze achteraf pas met de belasting op de proppen komen. Ik had verwacht dat als je $120 voor een trui moet betalen… dat de belasting daar al in verwerkt zat. Maar misschien wordt het ook daadwerkelijk in Nantucket gemaakt, door de moeder van die vent ofzo. En niet gewoon in Bangladesh als H&M shirtjes enzo.

Oeh zijstap ik zocht een welcome to America gif en deze stond er tussen

Ik ben enthousiast!!! (The watch van Terry Pratchett, het is geweldig ga het lezen).

Anyway ik geloof er geen reet van dat dit niet ook in Azië geproduceerd wordt hoor. Die trui is ook 70% acryl he… voor 128$ verwacht ik ook meer wol (of eigenlijk ik zou bereid zijn meer te betalen voor een trui met meer wol/van wol. Mijn handgebreide IJslandse trui was niet eens heel veel duurder dan deze).
En vergeet de shipping en invoerbelasting niet. Om er dan achter te komen dat je toch een maat groter had moeten kopen en/of dat je er helemaal niet uit ziet als cute christian girl autumn maar gewoon als iemands moeder/een volwassene met een kattenshirt

NEGATIEF GETEST!!! MORGEN TOCH OP VAKANTIEEEEE!!!

127 likes

Yes! Geniet ervan :dancer:t5:

1 like

Yesss, veel plezier!!

1 like