Wat je even kwijt wil #52

@sugarsnap ik kan dus ook geen analoog klokkijken. Ik vergeet steeds hoe dat werkt en mensen begrijpen dat echt niet.

@Edin vorig schooljaar droeg ik wel mijn bril wel dagelijks maar ik voelde mijzelf toen ook niet 100% mijzelf. Ik moest echt uitvogelen wie ik anno 2020 was. En nu ik weer beter in mijn vel zit, past die bril al helemaal niet meer bij mij, alsof ik een rol speel. Ik zet de bril soms nog op als ik digitale lessen verzorg.

Op de avatar in Teams draag ik wel mijn bril en heb ik een ander kapsel. Daar heb ik ook wel wat opmerkingen over gekregen. :stuck_out_tongue:

2 likes

Hahahahahahahahaha ik zal wel een foto sturen van mijn nieuwe bril als het zo ver is ik heb er nu 2! Wissel ze maar ff af want dat helpt soms.

@Merel thanks! Ik denk nog een weekje, want er moeten speciale glazen besteld worden. Heb 1 keer eerder zo een situatie gehad als jouw vriend en toen heb ik bij Charlie temple zelf een bril besteld waarmee ik nu mijn ogen heb verneukt omdat ik de cilinder op het verkeerde oog had gezet…

4 likes

Ik heb dit weekend twee seizoen van EOTB gekeken :thumbsup:

22 likes

Buurman is al een uur non-stop aan het boren. Je zou zeggen dat er na een tijdje geen muur meer over is toch?

1 like

Ik heb mn telefoon moeten resetten. Wat een ellende en hij doet t nog niet want nu is er weer een probleem met google play services waardoor veel t niet doet.

Mijn billekontje en ik hebben ook 4 uur eotb gezien dit weekend.

Fantastische tv

3 likes

4 uur versus 2 seizoenen = 18 afleveringen x 45 minuten = 13,5 uur

Ik win!
Wat was billenkontje ook alweer?

3 likes

Nieuwe seizoen

Odim. Beste moment is als hij Shani’s billenkontje gaat masseren en dan in trans raakt en haar bespeelt als een Djembe.

3 likes

Ik had een huisgenootje met een zwarte kat en die liet ik niet in mijn kamer omdat ik een hamster had. Maar ik had ook wel eens dat ik er dan na een uur achter kwam dat haar kat al de hele tijd naast me lag omdat ik een zwart hoeslaken had en ze wegviel haha.

10 likes

Gadver, dat lijkt me echt de horror, dat een ander een kat heeft die in jouw bed gaat liggen :nauseated_face:

1 like

Ah nou ik houd heel erg van katten dus het was geen ramp, alleen niet echt de bedoeling :pleading_face:

Ik vond er net nog een foto van trouwens haha:

Samenvatting

38 likes

Gaat hier opeens los met de donder :cloud_with_lightning:

2 likes

Mensenkinderen, vorig jaar Pinksteren zat ik af te zien in de zon met een glas rosé. Nu lig ik al in bed met een dikke trui aan. :clinking_glasses:

7 likes

Awh. Ik hou echt van zwarte katten. Vind ze zo mooi :orange_heart: Heb voor mijn huidige 2 zwart-witte gehad en die glansden zo mooi in de zon.

4 likes

Het hagelt hier opeens. En ik lig onder een schuindak :relaxed:

2 likes

Doe een glas pinot noir in bed, is chic.

10 likes

Ugh. Sowieso mensen die je tegenkomt tijdens het wandelen die zich in jouw gesprek gaan mengen of andere opmerkingen maken dan ‘hallo’ … :-1:t2:

2 likes

Ik gebruik zo’n IKEA plakroller op het vloerkleed, bank, bed en stoelen (als aanvulling op de stofzuiger).

1 like

Mijn beste vriendin die ik al meer dan 1.5 jaar niet heb kunnen zien (ivm corona) komt volgende maand naar Nederland. Eindelijk, ik kan niet wachten. Bovendien zijn we ook nog eens allebei gevaccineerd dus yesyesyesyesyes!!!

30 likes

Awww kijk dr nou :pleading_face: zo gezellig! Hoop wel dat ze je hamster geen hartaanval bezorgd heeft - of erger!

@Baron oh daar kan ik echt niet mee zitten, van mij mag elke kat in mijn bed :stuck_out_tongue:
Gebeuren wel meer vieze dingen in bed doorgaans hoor

4 likes