De eerstvolgende feestdag die door de week valt is pasen 2022. Dus nog even genieten vandaag, voor de mensen roosters e.d. werken.
Tenzij je op maandag standaard vrij bent š„²
In een zijdesatijnen negligƩ
Ik wou een grap maken over dat ik dan maar in belgie ga wonen zodat ik 15 aug nog een feestdag heb. Zie ik net dat die ook in het weekend valt. 2021 is officieel het kutste jaar ooit.
Ik kom Jesse Klaver de laatste weken opeens overal tegen en het irriteert me ofzo. Ben sowieso al geĆÆrriteerd door hem om heel zān persoonlijkheid onlaain en het feit dat ik wil dat groenlinks niet zo kut is door hem, laat me aub met rust offline
Hij fietst ook als zoān typische Nederlander zo met dat bovenlichaam helemaal van voor naar achter tegen de wind in, alsof dat dan sneller gaat ofzo
Ja dan euhh heb je pech.
Ik ga binnenkort mijn grootouders eens uithoren over hun families zodat ik een ruwe stamboom kan maken. Besefte opeens dat ze er binnen 10 jaar hoogstwaarschijnlijk niet meer zijn en het lijkt me zo zonde als die āfamiliegeschiedenisā verloren gaat. Heb ook veel oude fotoās dus wil de gezichten aan een naam kunnen koppelen.
Ik ben op maandag altijd vrij, dus helaas
Ik moet morgen weer werken na ruim 2 weken vrij te zijn geweest en ik ben er helemaal verdrietig doorā¦ terwijl ik ook wel weet dat als ik er eenmaal ben, het allemaal weer snel normaal is.
Ik lig brak in bed met sushi en regen buiten. Zeer content
Jezus hebben we ook een award voor meest deprimerende post van het jaar
Kunnen jullie niet op je werk aangeven welk geloof je aanhangt? Bij best veel plekken kan dat, dan heb je als moslim bv Suikerfeest vrij Ipv kerst dat toch in t weekend valt.
Is het bekeren wel waard toch
Het suikerfeest is net geweest, dus mijn tip is kies wel een geloof dat nog wat doordeweekse feestdagen tegoed heeft dit jaar.
Ja klopt maar voor volgend jaar oid
Eigenlijk moet je gewoon ff alle feestdagen opzoeken en dan elk jaar aangeven een nieuwe religie te hebben.
Kan best als zoekende 20er/30er
Ja beetje religie hoppen, het is het proberen waard.
Alleen bij mijn werk is die regel van vrije dagen afgestemd op het geloof er niet. Zonde
Misschien eind van het jaar in het jaaroverzicht.
Ik wilde vroeg gaan slapen maar wacht nu op pizza
Nee dat niet gelukkig maar mijn hammie was wel kort daarna overleden maar hij was al oud.
Wat wel bijzonder was is dat ik erachter kwam door deze kat. Want ik kwam mijn kamer in met koffie en de kat liep mee en ze ging dan altijd naar zijn kooi kijken. Maar die ochtend merkte ik gewoon aan de kat dat er iets was. Ik kan het niet goed uitleggen maar ik wist gewoon gelijk dat hij dood was en toen ik ging kijken was het ook zo