Mijn buurvrouw zat in isolatie omdat ze Corona had. Maar er waren elke dag mensen op visite. Deed de clown daarna nog een insta post eruit met ‘eindelijk uit isolatie en weer naar buiten’.
Ik gil. Ik was vanochtend aan het oppassen op mijn nichtje van 2( ja ja jongens op een zondagochtend effe respect voor deze tante) en op een gegeven moment zei ze tegen mij “kleine boef dat mag niet”
Kleine boef ???!
Ik haat dagen als deze. Ik verveel me, maar heb nergens zin in.
Vriend en ik liggen allebei lui in onze kloffies op de bank, komt mijn schoonmoeder onaangekondigd langs en vraagt ze alléén aan mij of ik ziek ben
Er loopt pus uit mijn poes KAT en ik ben al een kwartier aan het kokhalzen. Vind het heel zielig hoor maar het is zooo goor. Ik vind mezelf een slechte poezenmoeder nu.
Hahaha sorry maar ik las ‘poes’ hier als vagina en dat maakt het heeel raar
Oooooh die poes.
Omg
Ik lees het nu terug en snap je volledig
Omg ik dacht ook al oke naar het tmi topic please
Maar uit de poes van je poes off?
Ben gesloopt. Afgelopen nacht tot 5:30 doorgewerkt, met rond middernacht nog een ritje naar de huisartsenpost omdat ik onhandig had gedaan en m’n vinger moest laten hechten. Ben pas een paar uur weer wakker maar het voelt echt alsof ik een kater heb ofzo, heb ook constant het gevoel dat ik moet huilen. Godsamme
Ja, zeker, punt is alleen dat ik eigenlijk nog wel flink wat dingen moet doen en dat blijft nu heel erg rondspoken in m’n hoofd ):
Goeie, normaliter doe ik dat ook maar ik ben even zo van slag denk ik dat ik echt even dit berichtje nodig had om dit te beseffen. Dankjewel
Ik kijk Below Deck op Netflix en dat verdwijnt na 31 mei. Waarom heb ik dit nu pas ontdekt, perfecte drama voor een zondagmiddag
ik kan zoo moeilijk dingen weg doen, denk als ik alleen had gewoond dat ik echt in zo’n hoarders tv-programma zou kunnen en mn huis onbewoonbaar zou zijn maar nu moet ik me gelukkig nog iets aanpassen
en als ik dan dingen weg doe dan denk ik nog 100x “had ik dat nou wel weg moeten doen”
Ik ben het levende bewijs dat je veel seizoenen in zeer korte tijd kunt kijken. Waar een wil is, is een weg
Dat meen je niet. Wat kut
Nouja misschien wel beter voor mijn studie, die afleveringen duren net iets te lang
Mijn nichtje komt bij mij slapen, zodat mijn zusje wat tijd voor haarzelf heeft, alleen het is nu half 7 en ben nog steeds bij mijn zusje
We zijn onze reis naar Italië aan het plannen, nu al zin in wijn en pasta bij de vleet