Wat je even kwijt wil #52

Tot je dronken bent

1 like

In ‘t weekend heb ik nooit zin om te koken ‘wAnT hEt iS WEeKeNd’ en doordeweeks ook niet want dan ben ik druk. Dus eet ik vooral veel soep, broodjes, carpaccio, opgewarmde maaltijden van moeders, afhaal enz.

Wat is het volwassen leven toch een struggle.

Moet wel zeggen dat het ook meespeelt dat ik dan dus (min.) 15 min aan het koken ben, borden lepels kommen en pannen gebruik, vervolgens in 5 min in stilte eenzaam m’n maaltje eet en dan weer (min.) 15 min aan het opruimen en afwassen ben. Zooo niet worth it.

18 likes

Op tijd thuis vertrekken naar de stad! Oh dat waren nog eens tijden

1 like

leuk zo’n eurovisie drinkspel, tot je de dag erna je hele huis moet schoonmaken en opruimen omdat je familie langskomt :+1:t3:

11 likes

Ik vind het ook altijd kut om voor alleen mezelf te moeten koken. Dan wordt het ook vaak iets simpels.

1 like

Ik voel dit op een dieper level.

3 likes

Ik kook meestal voor een dag of 4 en gooi dan alles in de vriezer/eet het de volgende dag weer. Maar ik vind ook weinig aan koken. Of eigenlijk: niets. Bakken vind ik leuker. Zit vandaag ook echt te denken of ik niet gewoon pizza bestel (doe ik bijna nooit, want is duur haha).

2 likes

Eind vd middag weer een borrel, en m’n vriend slaapt net anderhalf uur :unamused: nu al zin in hem wakker maken en weer moeten drinken met hem. Maja hem kennende is 't ff opwarmen en vol gas door en daarom hou ik van hem en issie volledig ingeburgerd carnavaller geworden :heart:

1 like

Kan niet wachten tot we weer normaal kunnen reizen!! Ik was vakantiefoto’s aan het bekijken en heb echt heimwee naar ItaliĂ«.

5 likes

Heb net m’n Facebook gedeactiveerd en weet niet of ik blij ben of het nu al ‘mis’ :no_mouth:

2 likes

Wist het zelf ook niet, tot aan vanochtend met die oranje ellende. :sweat_smile:

2 likes

Oh toppie, mijn buurvrouw vertelde doodleuk dat ze net hersteld was van corona maar wel gewoon de hond ging uitlaten paar keer per dag en dus door het flatgebouw heen banjerde met haar corona :thumbsup:

1 like

Misschien wat zweverig. maar een vriendinnetje van mij is weer opgenomen in ZH met leukemie.
Ik wil haar een cadeau doen en ik vond het wel origineel om een spirituele edelsteen sieraad te geven die staat voor kracht/energie en dergelijke. Alleen ik ben aan het uitzoeken welke ik mooi vind en welke past bij haar sterrenbeeld, maar elke website zegt iets anders.

4 likes

zulke mensen, echt :woman_facepalming:t3:

Beetje late reactie, maar ik heb zelf ook die van Bose en ook de AirPods Pro en de noise cancelling van Apple is wel echt heeeel goed, nog beter dan die van Bose. Merk dat ik die toch het vaakste pak. Dus dat zou je ook nog kunnen overwegen. Maar dat zijn natuurlijk wel oortjes en geen koptelefoon, ik weet niet of dat laatste een vereiste is.

@11PM mocht je het interessant vinden, google crome heeft een extensie waarmee je websites kan bekijken met een filter, waardoor ze eruit zien zoals kleurenblinde mensen ze zien!

2 likes

Ik heb geen ervaring met stenen, maar ik vind dit juist een heel mooi, doordacht cadeau. :relaxed:

1 like

Misschien een mooie rozenkwarts? Dat is ook wel een mooi begin als je nog niet veel stenen hebt

Misschien weten ze in het spirituele topic wel raad. En als je een edelstenen winkel in de buurt hebt kunnen zij je miss ook helpen. Ik heb vgm ook wel een keer zulke sieraden gezien bij Waar met een kaartje erbij enzo van waar die steen goed voor is.

Ja is wel een hele mooie steen, maar die staat meer voor liefde geloof ik. En het gaat me echt om de kracht en energie waarvan ik vind dat ze dat wel kan gebruiken tijdens haar chemo.

@LastYoungRenegade Aahh dankje :blush:
@Soy.peor Ga ik eens doen!

Ik zoek zelf ook nog even verder :blush:

3 likes

Zoiets om inspiratie uit te halen qua stenen?
Toen ik ziek was heb ik er veel gekregen en vond het zo’n mooi en lief kado!! Maakte echt indruk en vond het totaal niet zweverig haha

2 likes