Ik heb een soort van gekke krampjes bij mijn baarmoeder. Minder erg dan wanneer ik ongesteld moet worden (net geweest) en lager. Heb dit nooit, echt lichaam wtf is dit
Ovulatie kramp misschien?
Ik reed daarstraks in de middle of nowhere in de Ardennen en passeerde een veld met allemaal felgele koolzaadbloemen die voor een donker grijsgroen dennenbos stonden, en de lucht boven het bos was donkergrijs van aankomende regen terwijl de korenbloemen nog door de zon verlicht werden. Ze gaven bijna licht, zo helder was het. Kon wel janken van geluk, het was zo intens mooi en bijzonder.
Ja echt poep! Net wel op het terras gezeten maar nu ben ik helemaal verkleumd
Was woensdag voor het laatst ongesteld, heel lichtjes nog. Ovulatie is later toch?
Mijn vriend is dat ook en ik vergeet dat vaak. Ik heb ook geen idee wat mensen zien die kleurenblind zijn
Meestal 14 dagen na je eerste dag van de menstruatie.
Ik een paar dagen terug; nee ik ben wel een beetje klaar met al die kleuren in mijn haar.
Paar dagen later: Ziet Tyler (TOP) met roze haar
yeaaaaaaaaaaaah yeaah yeah if u will give me a chance i will take it
(wauw in tiktok stijl. ik hoor een ban te krijgen)
Ik vroeg me af waarom ik een naast mijn naam heb staan. Zie ik net dat ik al 3 jaar lid ben van FF!
De buren van de buren hebben een feestje hoor ik, en stiekem ofja niet stiekem zou ik daar best willen zijn. Gewoon feesten en dansen en allesss
Ik ben bij een vriendin maar ik moet de hele tijd poepen zit ze daar zo op de bank terwijl je prrrr hoort vanuit de badkamer
Gewoon gaan hoor
Ik besta denk ik nu voor 80% procent uit borrelgarnituur en de overige 20 is tequila.
Echt tevreden uit te buiken in mn glitterpak.
Als ik ergens op de wc zit (leuk thema in mijn posts) ben ik altijd zo bang dat iemand de deur opentrekt dus ik check dat 20x hahaha
Vanavond weer eens mn best gedaan met make up en het resultaat mag er zijn. Alleen 0 zin om het er af te halen dus blijf ik maar op de bank hangen.
Wat een kut visite heb jij. Ik zou dat geweldig vinden.
Vandaag ga ik eindelijk verhuizen! Dadelijk even snel nog wat dingen schoonmaken en in tassen stoppen voordat mijn ouders komen
Ik heb gisteren geprobeerd met strijkband mijn gordijnen in te korten en dat werd zo lelijk dat ik vandaag de rest maar met de naaimachine ga doen. Voor het eerst. Pray for me.
O god mijn ouders hebben de voortuin en boven voor het raam alles voor het EK versierd. Verschrikkelijk
Vrienden van mij hadden dit ook. Was fantastisch om daar elke keer te kunnen discoplasssen