Wat je even kwijt wil #52

@Dombo
Even dit topic, want ik had het er hier al over: wij gaan maandag naar een huisje met een sauna!

@Zonnestraaltje @Airy-fairy @George
Ik heb vanochtend gebeld en het huisje wat ik had geboekt ligt direct aan het water en daarom mochten er daar geen huisdieren in, omdat honden daar niet de plas in mogen. Maar na overleg kreeg ik net bericht dat ze een uitzondering maakten en dat de hond mee mocht, maar dan mocht die absoluut niet het water in daar. Nou daar kunnen we wel voor zorgen! Dus het is geregeld! :star_struck:

35 likes

Waarom is Garlan zo lekker. Echt ondergewaardeerd spul

32 likes

Ik dacht bij Rocycle net dat ik dood ging zo intens was het. En daarna heb ik een pan verziekt door rijst aan te laten branden. Ben wel weer klaar met fitgirl spelen. Beetje jammer alleen dat ik vannacht ook nog lid ben geworden van de Basic Fit :sob:

15 likes

Ben nu drie dagen vrij en heb die drie dagen alleen maar geslapen. Na de nacht sta ik iedere keer met frisse moed op om na twee uur weer zo vermoeid te zijn dat een dutje de enige mogelijkheid is. Waar zou die moeheid toch vandaan komen?

1 like

Het slaperige weer + bijkomen van werk?

Hey jij hebt een fake bday inngevuld! Jij bent eigk 21 april jarig. Nja nog gefeliciteerd :innocent:

3 likes

Nope, ben echt vandaag jarig

Edit: ben echt dom, snap het al :joy:

11 likes

Ik was van de week weer voor het eerst en dacht wel even de dumbbells te pakken die ik hiervoor altijd had. Geen goed idee hahaha

2 likes

Hahaha herkenbaar, ik stond zo naar die bak te kijken vanmorgen en was aan het twijfelen. Toch maar voor de 1 kg gegaan, was ik achteraf heel blij mee haha.

2 likes

Love it ook. Dacht dat dat best wel populair was eigenlijk. Alleen was mooi geweest als je het ook kon verwarmen. Of doen mensen dit ook?

1 like

Ja dat bijkomen zou het heel goed kunnen zijn. Krijg al extra paniek als bedenk dat het donderdag weer hele dag vol moet houden

1 like

Waarom zou dat niet kunnen? Nooit geprobeerd

Ja dacht misschien dat de structuur dan helemaal raar wordt ofzo.

Ik wou echt dat ik een zus had. Mocht ik ooit kinderen willen en kunnen krijgen hoop ik dat ik er 2 krijg (en dat ze elkaar aardig vinden).

1 like

In mijn sector bestaat geen vakantiegeld, mooi vertaald door Hugo; zet toch gewoon een dvdtje op yes

2 likes

Ik ben below deck aan het bingen en nu wil ik ook een yachtie worden. Ook al ben ik te oud en is het vast hartstikke kut werk haha

10 likes

Die kruidenkaas? Ik vind dat vies maar baal daarvan want het is zo handig om in en op alles te gebruiken (wel beetje alwinesque maargoed)

Haha ja het schijnt wel lekker te verdienen maar het is volgens mij echt zwaar hoor! Welk seizoen kijk je? Ik vind Amy leuk.

Haha ja Garlan is echt mijn go to roomkaas voor pastasaus.

2 likes

Onze buurvrouw woont alleen en is mentaal hulpbehoevend (kan je dat zo zeggen?). M’n vriend helpt haar bijna wekelijks, met de televisie instellen, lampjes vervangen etc. Nu had ze een stroomstoring oid en het lukte m’n vriend niet om dat op te lossen. Dus had hij gezegd dat hij weer aan het werk moest en dat ze de woningcorporatie moest bellen.

Onze dochter ligt te slapen en we wachten op een pakketje dus had een briefje op de deur gehangen dat hij niet aan moet bellen.
Staat de buurvrouw door de brievenbus m’n vriend te roepen dat hij moest helpen met bellen.

Ik rukte de deur open, heb gezegd dat ze zachtjes moet doen en dat m’n vriend aan het werk is. Was er even klaar mee!

8 likes