Wat je even kwijt wil #52

Ik ben nu bij seizoen 3 denk ik, met idd amy rocky eddie etc

2 likes

Ik ben echt een klein kind als ik in een huis met een Echo of Google Home ben. Mijn broer heeft nu een speaker met Google en ik heb nu allemaal foute liedjes in zijn favorieten gezet :smiling_imp:

2 likes

Oh fijn! Klinkt heerlijk zeg, een huisje aan het water. Veel plezier :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Rocky is letterlijk the wooooooooooooooooooorst

7 likes

Heb me vandaag al drie keer omgekleed om precies niks te doen behalve een Snapchat maken hahahahahag

2 likes

Wat lief en fijn dat je vriend haar helpt. Ik kan dat natuurlijk niet aan de hand van één bericht beoordelen maar het klinkt wel alsof deze vrouw wellicht baat zou kunnen hebben bij structurele ambulante begeleiding aan huis. Aangezien ze elke week (?) hulp nodig heeft met zaken en daarnaast dus ook niet heel capabel lijkt om zelf hulp in te schakelen/ergens heen te bellen. Hebben jullie het daar wel eens met haar over gehad toevallig?

3 likes

Vreselijk. Ook toen ze daar zo aangespoeld lag met die zeemeerminnenstaart.

3 likes

De eerste keer dat vakantiegeld werd gestort heb ik van verbazing een uur naar mijn bankrekening zitten kijken. Wacht even? Ik krijg nu gewoon geld om op vakantie te gaan?

PS. Volgende zuipavond krijg je van mij cadeau.

6 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #4

Mij lijkt het juist chill om zo rijk te zijn (of rijke vrienden te hebben), dat je zo’n yacht kunt charteren. :sunglasses:

1 like

Met online tentamens zet ik altijd mijn gewone pc aan (die ik nauwelijks gebruik), want lekker groot scherm. En mijn laptop ernaast om te ctrl + fen in mijn aantekeningen. Dikke paniek net omdat die pc niet aanging. Had er natuurlijk weer een stekker uitgetrokken waarvan ik dacht geen idee wat het is, maar hebben we vast niet nodig. Wel dus :joy:

3 likes

Ik heb net mijn kachel maar weer aangezet :cry:
Word ook zo intens onproductief van de kou, wil alleen maar met een deken op de bank zitten

Dit voelt echt als een maandag qua hoe tergend langzaam alles gaat en hoe weinig zin ik heb om te werken. Het enige pluspunt is dat het dinsdag is.

5 likes

@Bergamot @Echo Ik kan jullie echt het spel Unusual Suspects aanraden! Gaat letterlijk om vooroordelen hebben. Bij ons gaat het ook al snel van de rails qua politieke correctheid maar het is mega lachwekkend, ook om met je vrienden te discussiëren over wat voor mens een getekend persoon is… en te ondervinden hoe erg je beoordelingen van/fantasie over mensen uit elkaar kan liggen!

afbeelding

16 likes

Haha ik heb er ook last van, ik heb vrij weinig uitgevoerd vandaag (Y)

1 like

Gefeliciteerd trouwens!! :tada::confetti_ball::revolving_hearts:

1 like

Ik wilde soep met stokbrood eten, maar ik heb geen brood in huis. :sweat_smile: Dus nu eet ik maar soep met pasta.

En ik heb de wortels van 2 planten gescheurd. Benieuwd of ze overleven.

1 like

Ja gisteren ook hele discussies zo van “kijk naar haar zij zit sowieso wel in een book club!!” “Hij snapt wel memes!! Dat zie je toch”

Haha, ben benieuwd naar dit spel, ga het even opzoeken.

2 likes

Jaaaaaaa die is leuk!

1 like

Wat een goed berichtje! Ja, ik denk zeker dat ze structurele hulp nodig heeft want naast ons krijgt ze ook nog hulp van 2 andere buren. Maar ik vind dat wel lastig om te bespreken, want ik denk dat het regelen van die hulp dan ook weer op onze schouders komt te liggen.