Wat je even kwijt wil #52

Normaal slaap ik per definitie slecht als ik weet dat ik de volgende dag iets spannends ga doen. Maar nu voel ik nog steeds geen zenuwen. Ken mezelf helemaal niet zo.

Booking is helaas best onhandig als het om huisdieren gaat @Krabsalade. Een kennis van mij verhuurt ook vakantieappartementen en zij kan niet per accommodatie aangeven of er wel of geen huisdieren welkom zijn. Je hebt alleen de optie wel, niet of tegen betaling voor het gehele aanbod. Bij haar is het bijvoorbeeld tegen betaling (omdat de schoonmaakster langer bezig is) en Booking geeft dan alleen bij de gasten aan dat er mogelijk een vergoeding wordt gevraagd. Terwijl er dus standaard een vergoeding is, maar dat kun je zelf niet beter aangeven.

Ik zou inderdaad gewoon even bellen en overleggen wat de opties zijn, misschien kun je toch nog wat regelen.

2 likes

Yesss vakantiegeld en salaris is binnen. Heb echt zin om te spenden maar heb de laatste tijd echt veel geld uitgegeven :grimacing:

27 likes

Same, zat al dit hele weekend te wachten op mijn salarisstrook omdat het zo lekker veel is altijd deze maand.

1 like

Omg ik heb ook gekeken en same!! Dikke meevaller dat vakantiegeld want ik ben nog maar kort in dienst :tada::tada::tada:

3 likes

Ik ging ook kijken, staat mijn loonstrook nog niet in het systeem dus komt het morgen pas. Wat een deceptie :rage:

1 like

Same, maar ik had het vrijdag al. Heb echt zo verschrikkelijk gesplurged dit weekend!

2 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Instagram

Waarom is het 25 mei en 10 graden :pleading_face:

13 likes

hopppaaa mijn loon+vakantiegeld ook binnen mwuahahahahahha

(Alles braaf naar de spaarrekening)
((tot over 20 min in het aankopen topic))

52 likes

Als het goed is wordt het vanaf zaterdag 20+, de hele week. Zeggen ze nu dan. Mag het toch hopen oooooh

2 likes

Ik luister oude Playlist terug en bij een nummer proef ik gewoon de alcohol en ruik ik de uitgaansgeur :sweat_smile:
Policeman van evan simons en dan vooral dat dj refrein. Lokale kroeg dj hier draaide dat stuk altijd opnieuw.

12 likes

Ik hoop het ook! Ik ben volgende week jarig en wil zo graag picknicken in het park dan :heart_eyes:

2 likes

Yeah right, totdat we stofjes, borduurringen en DMC garen voorbij zien komen :rofl::rofl:

5 likes

Hagel zelfs hier šŸ„²

Die heb ik gisteren al besteld en stof heb ik laatst nog op de markt gekocht. Over paar weken wil ik daar wel weer heen! Met goed een maand heb ik vakantie en dan doen we ook, als het mag tegen die tijd, een dagje shoppen.

2 likes

Hahahahaha dat is echt de beste manier om wie is het te spelen (wij noemden dat vooroordelen wie-is-het en het is wel een aanrader om te doen met mensen met wie je ook cares against humanity zou doen want bij ons gingen de vooroordelen nogal snel off the rails :see_no_evil::sweat_smile:)

3 likes

Mā€™n vakantiegeld al uitgegeven voordat het Ć¼berhaupt binnen is

22 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Ging kort de hond uitlaten maar heb spontaan 40 minuten gewandeld in de zon :relaxed:

3 likes