Wat je even kwijt wil #52

Grrrr, heb met veel zoeken het perfecte huisje geboekt waar volgens Booking huisdieren welkom zijn. Die accommodatie nog gegoogled: wordt idd geadviseerd als een topplek als je de hond mee wil nemen.

Krijg ik de bevestigingsmail van Booking: let op, in dit type kamer (het is een fucking huisje) zijn huisdieren niet toegestaan.

:angry: :rage: :angry: :rage: :angry: :rage:

Echt, je kunt me niet veel woester maken dan met dit soort praktijken.

6 likes

Omg ik duik meteen de Ganges ff in ik ben sold

4 likes

Ik had dit laatst ook bij een hotelkamer. Ja dan moet je een upgrade doen (lees van €50 naar €100 per nacht). Gelukkig had ik toen al iets anders gevonden en kon ik het lekker cancellen :wave:t2: Maar inderdaad heel annoying. Zou ze mailen, misschien kun je nog discount krijgen

Het was toch al duur, dus nog wat duurder boeit ook niet meer, haha. Ik heb ze gemaild en ga ze morgen om 9.00 uur gelijk bellen, want het was natuurlijk weer iets wat je nu niet meer kunt cancelen, arghhh.

1 like

Gvd Mart Smeets over Canada bij Beau, alsof ie t zelf heeft ontdekt, wat een kwal

2 likes

Ik heb voor het eerst sinds 10 jaar weer vis gegeten en nu ben ik helemaal misselijk :nauseated_face:

2 likes

Hij is er fossiel genoeg voor, arrogant figuur.

1 like

Ik maakte kotsgeluiden toen ie net quasi bescheiden zei: “tsja, wat doe je als je kind een klein beetje gaat uitblinken…” ughhh die man.

1 like

Wow ik lees op facebook dat iemands 3 kittens van 5 weken oud zijn gestolen :sob::sob::broken_heart:

1 like

Haar in een impuls weer geverfd. Kijk al uit naar de rode vlekken overal!!!

Wat, hoe dan :open_mouth:

1 like

Heb het hele weekend gekampeerd (:clown_face::clown_face::clown_face:) en heb nu eindelijk weer een warm avondje binnen, wat een kwelling was dat zeg

11 likes

Of als Pagan door het leven gaan al hebben de Christenen wel sommige dagen overgenomen. :upside_down_face:

2 likes

Ahhh eindelijk heb ik een productieve dag gehad, eindelijk komt er weer wat uit me! Ik had een beurs gekregen voor mijn nieuwe EP (lekker extra druk op presteren…) alleen heb ik al maanden last van een muzikaal writersblock en geen fijne plek om te werken. Maar ik heb nu mijn modus gevonden om te knallen. YES

33 likes

Wat een luilekkerland is het toch ook

Ik zou ze mailen dat je de hond meeneemt en hun laatste mail waarschijnlijk een foutje of standaardmail is, of helemaal niets zeggen en hond gewoon meenemen natuurlijk, moeten ze maar niet in de advertentie zetten dat het wel kan. Wel even screenshot van advertentie maken :wink:

2 likes

Wat ben ik blij dat ik met zwangerschapsverlof ben in december. Sla ik het jaartje feestdagen in het weekend over :+1:

2 likes

Ik ben vannacht een airpod kwijt geraakt in bed en heb nu natuurlijk géén rust tot ik ‘m heb. Ben al kwartier bezig en klaar wakker, gezeik.

Ik heb “Wie is het?” gekocht en we spelen het alleen op de manier waarop je alles kan vragen behalve vragen over het uiterlijk. En dan krijg je dus vragen als:

Besteld jouw persoon een Frappuccino bij Starbucks?
Praat jouw persoon over cryptocurrency?

En we hebben echt heel vaak dat we de goede persoon raden, zo grappig.

79 likes

Ik like bijna iedere post per ongeluk omdat de knop precies op m’n scrollduim zit🤣 you’re welcome!!’

1 like