Wat je even kwijt wil #51

Lang weekend. Heerlijk. Dinsdag pas weer werken.

1 like

Het leek best koud buiten maar de zon kwam volop door dus met een vriendin op een bankje in het park gezeten, vlak bij een kroegje dus we hadden een goede aanvoer tot bier. Was even genieten :grin:

En nu lekker pizza in de oven knallen.

7 likes

wtfock (Vlaamse remake van Skam) begint heel binnenkort weer en ik kijk er echt naar uit om elke dag korte filmpjes te krijgen, ideale mini-breaks zijn dat. Hoop alleen dat ze een beter seizoen draaien dan het vorige.

Ze lopen echt heerlijk!!

2 likes

Ik weet dat ik een uitzondering ben. Maar ons allereerste bod ooit op een huis werd geaccepteerd. Zelfs zonder overbieden. Wij hebben enorm veel geluk gehad maar misschien dat iemand hier nog een beetje hoop uit kan putten :sweat_smile:.

4 likes

Ik heb hard gewerkt vandaag en nu heb ik zin in wijn. Maar dat heb ik natuurlijk niet in huis. Naar de supermarkt rennen om voor 20u nog te halen is ook weer zo wat he

1 like

Ik zou 't doen

1 like

Dit geeft inderdaad wel een beetje hoop, misschien zijn wij ook zo lucky :star_struck:

2 likes

Dit is het laatste weekend in m’n studentenkamer waar ik exact 4 jaar heb gewoond :cry: :cry: :cry: Het ergste is nog wel dat ik weg ga om weer bij m’n ouders te wonen tot ik afstudeer, ivm stages waarbij ik op locatie moet wonen.
Echt jenkennnnn

en OH JA ik heb mijn thesis afgerond vandaag terwijl ik facking brak ben, ga m nu inleveren en dan door de mc drive!!! heerlijk

65 likes

Ahhh ik weet nog dat je werd aangenomen op de opleiding en iedereen hier heel erg meelevend was! De tijd vliegt!

16 likes

Ik krijg morgen een een nieuw plantje binnen en ben echt zo excited, een macodes petola :heart_eyes:

8 likes

Oh wat een leuk ding!

Waar bestel jij planten online?

Gierige gerda, die had zich toch ’ omhoog gewerkt ’ via het forum?

Dit klinkt alsof ze het met de admin heeft gedaan.

51 likes

Nou ja wie weet :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik ken haar wel van EGF, maar ik weet niet of haar doelgroep zich nu per se op dít forum bevindt. :sweat_smile:

4 likes

jaaa dat weet ik ook zeker nog!! :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

Heb geen tv dus kan niet kijken lol, maar laat je het even weten als je interessante dingen te weten bent gekomen? :joy: of ga je zelf niet kijken ;p

Nou ze ging er wel uit met een knal met dr FUCK YOU ALL AND DIEEEEE

20 likes

Ik kan och zo van Disney films genieten! Vanavond alleen thuis dus heb frozen 2 opgezet en een bakkie chips gepakt.

12 likes