Wat je even kwijt wil #51

Eigenlijk zijn ze voordelig tegenover elke week verse bos bloemen kopen, dat is je winnend argument.

25 likes

Maar je hebt er superlang plezier van! Dus dan valt de prijs mee! Ik ben er nog steeds blij mee

Edit ja @anon4388265 heeft dus helemaal gelijk

4 likes

@kleinmaargroot hahaha ja daar hebben jullie zeker een goed punt, dank voor jullie support :revolving_hearts: Denk dat ik het zo maar gewoon ga doen inderdaad :blush:

4 likes

Haha ik heb echt precies dezelfde twijfel :sweat: @kleinmaargroot hoe lang was je denk je ongeveer bezig met het in elkaar zetten?

3 likes

Ja ik ben Ć©Ć©n bonk zenuwen haha, maar dat komt denk ik omdat het nu de eerste keer is. Hoop dat we morgen wat horen!

1 like

Emmm met zā€™n 2en echt maximaal 2 uur ofzo?

@Duchess Ah ja ik vond het vorig jaar ook echt heeeel spannend. Hopelijk lukt het snel en is het een heeeele leuke woning! Zou fijn zijn als je snel wat hoort

2 likes

Ik vind dit grappig, maar superkut voor jou haha

Ik vind mezelf even heel grappig.
Ik zit op kantoor te werken en mijn vriend thuis, nu wilde ik spotify luisteren maar ja, maar 1 account, en mijn vriend luisterde op dat moment al.
Voor de grap zette ik zijn muziek op iets lolligs, kreeg gelijk een reactie via WA.
Nu heb ik hem een appje gestuurd voor wat ik mee moet nemen bij de supermarkt, en hij reageert maar niet, dus nu heb ik weer ingebroken in zijn luisterlijst whaha.

3 tellen later kreeg ik het boodschappenlijstje door :star_struck:

38 likes

Heb je weleens gehoord van de luisterlijn? Misschien fijn als je even wil praten, maar het op dat moment moeilijk vindt met je omgeving te praten. Als extra hulpje in de tijd tot je therapie start

1 like

Haha life hack

__

Ik krijg straks de rest van mā€™n zalando bestelling en hoop echt dat ik wat stukken pas en leuk vind. Ben echt toe aan een nieuwe garderobe, wil het liefst al mā€™n oude meuk weg doen want it does not spark joy!!

1 like

Zijn jullie ook zo sad als af en toe je ineens een notificatie hier krijgt en dat ie een seconde later weer weg is omdat tegenwoordig mensen per ongeluk dingen liken met scrollen?

23 likes

Een vriend van mij heeft zon lieve leuke hond waar ik graag op wil passen. Hij moet veel reizen dus ik zei dat ik wilde oppassen maar nee dat was teveel verantwoordelijkheid voor mij. Pfff, lul. Heb nu gezegd dat ik jarenlang een eigen paard had. Is niet zo maar toch. Geef me die hond :pensive: en als ik daar ben ligt die hond alleen maar tegen mij aan ipv hem.

2 likes

Net een leuk gesprek gehad en misschien komt het wel tot een samenwerking.
En weer een goede beoordeling in the pocket.
En nu ben ik fucking hyper af.

34 likes

Nah ik verslikte me in mā€™n eigen speeksel gister tijdens een zoomgesprek met ouders. En ik zat net buiten beeld dus ze zagen het niet maar hoorden me wel sterven. Echt niet ok.

Hahaha dat doen wij ook regelmatig bij elkaar. Krijg ik weer K3 te horen. Maar heb het ook met regelmaat gebruikt om zijn aandacht te krijgen. Ook via casten. Dan lig ik in bed en hoor ik de tv te hard, en meestal kijkt ie YouTube filmpjes via tv. Dan app ik of het zachter kan (roepen heeft geen zin), vaak geen reactie. Gewoon even ander filmpje opzetten of die van hem op pauze zetten :sweat_smile:.

1 like

Moest vandaag een presentatie geven aan een groepje op mijn werk en die ging zo goed! Echt meteen kan merken dat ik gegroeid ben het afgelopen jaar. Collega vroeg nog of ze er bij moest zijn ter ondersteuning maar ik zat nog net niet te springen op mijn stoel van enthousiasme.

17 likes

We hebben in ons huis van een opslaghok een sporthok gemaakt, dat is erg fijn. Met oa boksbal en een krachtstation (op de kop getikt voor 6 speciaalbier) Maar nu nog mezelf van bed af schoppen en even een workoutje doen haha

1 like

Ik heb gisteren een paar Birkenstock Boston besteld, ik wilde ze al zo lang en kwam ze nu tegen voor een mooie prijs en ik heb er zoveel zin in dat ze morgen binnenkomen en ik ze lekker kan gaan dragen :heart: Echt belachelijk hoe excited ik word van de voorpret als ik kleding of schoenen of zoiets besteld heb

9 likes

Of ik net tijdens het stofzuigen ook de kasten e.d. met de stofzuiger heb gedaan? Oh jazeker. Werkt nog best oke ook. Wel per ongeluk een potlood opgezogen

1 like

Als je denkt ā€˜wat moet ik vanavond nou op tv kijkenā€™, raad ik je aan om even op te zoeken wat er om 20.30uur op History channel (kanaal 28 bij Ziggo) komt. What the fuck. :sweat_smile:

Spoiler: Programma dat heet ā€˜Hitlerā€™s Secret Sex Lifeā€™ :sob:

7 likes