Wat je even kwijt wil #51

Deze via plantje.nl, ook een keer bij intratuin en bij de shop van @Lula !
Meeste van mijn planten heb ik fysiek gekocht of zijn stekjes.

2 likes

Ja alles kan. Maarre volgens mij was het eerder andersom, zij zat allang op het forum voordat Gierige Gerda bestond geloof ik, dus volgens mij heeft ze het forum niet echt daarvoor gebruikt.

1 like

Ohh dit heb ik gemist, wat dan?

tampon zat scheef

5 likes

Guus? :stuck_out_tongue:

4 likes

Kan iemand me tissues brengen… deze 2 opa’s bij AYNIL en ook nog eens in Nieuw Zeeland.
I can’t :pleading_face:

1 like

Ja geen idee meer, ze was boos en toen zei ze fuck you all and die. Dooie mus dit haha sorry, er is vast nog wel iemand die de details nog weet :joy:

2 likes

Was toch vanwege secret santa Ofzo en dat ze het geld zonder overleg toen naar een goed doel had overgemaakt waar iedereen toen over viel

1 like

Blij dat dit onderwerp gelijk wordt opgepakt bij Pak de macht! Zou zoveel meer aandacht moeten krijgen.

2 likes

Ik neem 2 biertjes en ben schijnbaar zo hopeloos dat ik dan een volledige Viennetta IJs naar binnen heb gewerkt maar I blame de LAAIDEL die hadden nog dingen over van Pasen…

5 likes

Ik haat soms hoe moeilijk ik alleen kan zijn. Ondanks dat ik de afgelopen jaren best een eind ben gekomen, vind ik ‘s nachts alleen zijn nog steeds vreselijk. En ik weet dat het de normaalste zaak van de wereld is, dat er mensen zijn die altijd alleen zijn en dat het maar freakin één nachtje is en toch heb ik daardoor al de hele week spanning en zie ik er tegenop. Heb ook niet echt iemand die langs kan komen door afstand etc. Kan natuurlijk wel gewoon bellen en afleiding zoeken.

Maar goed. Positief gezien ben ik inmiddels wel zover dat mijn heimwee tegenwoordig een stuk minder is en daardoor vind ik het niet erg om morgenavond en zaterdag het grootste gedeelte alleen te zijn. Dus het gaat vooral om de nacht :+1:

6 likes

Wat een voorbereiding zeg! Had je alles wat nodig was? Of bleef het bij slim lijken? :joy:

Heb het toch maar overgeslagen :sob:

1 like

Ruilen? Ik kan niet wachten tot ik weer een keer een weekendje alleen thuis ben :cry:

Maar zonder gein, het komt echt goed. You can do this!

2 likes

Hahahaha ik ga stuk meester visser bij een ruzie over de senioren koffieruimte
B813EB96-D61D-4DC1-9C1B-C5C388DD60B1

21 likes

ik kijk niet, maar gooi toch deze throwback erin

7 likes

Haha love dit. Ik ken deze aflevering niet maar precies deze kneuterigheid :heart:

2 likes

Ik had een cropped blouse met korte mouwen besteld, stond echt superleuk bij de modellen en leek me tof in een hoge skinny jeans. Nou ik leek wel een darter, hahaha. Echt net te groot bij de schouders en heel breed. Oma probeert ook eens hip te doen hoor.

16 likes

Beste aflevering sinds tijden. :joy::joy:

1 like

@Panda Het was gewoon bellen, geen beeldbellen, dus slim of dom kijken deed er niet toe. :sweat_smile:

1 like