Haha mijn vogels reageren ineens vet heftig op die tv-reclame van Tamaris waar -eigenlijk heel random?- vogelgeluiden te horen zijn Domboâs
Sowieso!!!
Moest te hard lachen om die reacties
Met dâr moederhart
Ik mag toch hopen dat dat kind thuis ook zijn handen met zeep moet wassen? Echt weer zielig doen voor het zielig doen dit
Ik heb vandaag echt zoân niksige dag en vind het heel irritant. Het voelt alsof ik de halve dag al verkloot heb, maar ik weet ook niet wat ik dan wĂ©l kan gaan doen. Alles voelt maar medium leuk of zelfs saai.
het houdt niet op, niet vanzelfffff
er komt zo een vriendin langs die shampoo voor me meeneemt die ik besteld had
en ik ben 100% hyped om deze nieuwe shampoo te proberen, het is die gember van de body shop
zit al 2 dagen vol anticipatie, hoe zou het ruiken, werkt het echt zo goed, etc
Ik moest mijn buitenlandse adres een keer veranderen en daar was niet eens een formulier voor, dat moest een brief zijn naar de Belastingdienst âBeste BelastingdienstâŠâ
Heb mân afspraak afgezegd (ohjee internet doet het al de hele dag niet BUMMER) en ineens ben ik productief. Pakjes weggebracht, boodschappen gedaan, afwasmachine gevuld met zout en glansspoelmiddel en draait nu om schoon te worden en heb mân courgettestekjes overgepot.
Ik ook
We zijn net op zoek naar een huis, maar ik zie echt niet in hoe dat moet lukken als ik dit lees.
Wacht as we speak op reactie op ons eerste bod, maar voelt naĂŻef om te denken dat een eerste bod in deze tijd daadwerkelijk geluk oplevert.
Heb ook een hekel aan die briefjes. Krijg ze in onze huidige woning ook terwijl het vrije sector is. Weet dat ze bij sociale verhuur ook in de bus gegooid worden⊠dan denk ik: lees je eerst gewoon even in bij welk huis je het naar binnen gooit.
Ahw, ik had een broodje en een sapje besteld als lunch om mân vrije dag te vieren. Word ik gebeld dat ze dat specifieke broodje niet meer hebben, en wat voor broodje ik dan wou. Wordt het net bezorgd (supersnel ook, binnen een kwartier terwijl het eigenlijk een half uur zou zijn), hebben ze er een stuk pizza bijgedaan Vet lief, zo even 5 sterren review schrijven
Ik ga volgende week contact opnemen met mijn huisarts om in therapie te gaan. Iets wat ik echt jaren geleden al had moeten doen, maar ik vond altijd dat mijn situatie niet zo erg was. Deze coronaperiode heeft er echter voor gezorgd dat ik en mensen om mij heen zich zorgen maken over mijn depressie, die echt heftiger is dan ooit op dit moment. Dat ik vandaag weer mijn rijbewijs weer niet gehaald heb heeft mij nu echt de doorslag gegeven. Ik wil niet nog meer in deze depressie wegzakken. Ik weet dat er op dit moment wachtlijsten zijn, maar in de tussentijd zoek ik steun bij familie, iets wat ik ook erg lastig vind om te doen, maar ik heb het nodig
Knap van je ik hoop dat je snel terecht kan.
Heb zoveel leuke knoopjes gekregen van mn vrienden en die ga ik zo ff lekker uitzoeken helemaal. Lof it.
net weer bijna in slaap gedonderd terwijl ik in de tandartsstoel lag. echt wat is er mis met me. had twee gaatjes, zonder verdoving, lag daar met mond open en stijve kaak. en toch wegsukkelen echt hoe dan
Ik heb vandaag ter motivatie een pakketje dat ik nog moet uitpakken in mijn gezichtsveld gezet.
Als het gevoel âblueeeeeeh ik wil niet meer â te sterk wordt, kijk ik daarnaar en zeg dan âbitch werk door, je wil geldâ. Het is de enige reden dat ik wat uitvoer
Sterkte!
Misschien kun je als overbrugging van de wachttijd terecht bij de POH.
Ik ben gaaaaaaar en wil stoppen met werken maar moet nog wat kleine dingetjes afronden. En dan ben ik ook gewoon klaar maar ik kan me er niet toe zetten.
Zo spannend, wanneer denken jullie wat te horen? Is dit jullie eerste bieding of al langer aan het bieden?
Ik wil vet graag die Legobloemen voor mezelf kopen maar vind ze zo duur