Ik heb zo een gesprek met een externe en haar leidinggevende omdat ik over haar geklaagd heb.
Ik weet al dat zij weg gaat (mede door die klacht) maar ben alsnog zenuwachtig why
Nou wat belachelijk zeg. Heb je uitgelegd dat je niet op jezelf kan omdat je geen geld hebt omdat zij je niet betalen?
Heb echt buikpijn van die huizenberichten gewoon.
Mijn ali pakketje ligt al 3 weken bij de douane dus nu heb ik precies hetzelfde maar bij bol besteld. Wel stom want straks heb ik er dus 2 maarja
Mooi dat er nog steeds dingen uit het moeras naar boven komen drijven
De volgende keer als ze ergens eisen dat je je bijbaantje afzegt mogen ze minstens met een vergoeding aankomen zetten die gelijk staat aan jouw gemiste inkomsten. Je verdient echt beter dan dit buiten dat horkengedrag. Ik vind het eigenlijk behoorlijk neigen naar uitbuiting. Jij moet alles er voor over hebben maar daar staat niks tegenover.
En als men wil dat je je ontwikkelt (terwijl je dat gewoon doet, ik vind dat op jezelf wonen ākijk mij is zelfstandig zijnā sowieso een bullshitreden) moet men ook financieel je die mogelijkheid geven.
āBedankt voor het over de schutting gooien van deze klus, ik schiet even een afspraak in zodat we straks kunnen sparren over hoe ik dit het beste kan aanvliegen in Word.ā
Vind het eerste toch beter geloof ik.
Ik haat het dat ik de hele dag niks gedaan krijg omdat ik om 15:00 een afspraak heb
Oh ik ben precies zo. Kut he hele dag verspild voor precies niks
Ohh herkenbaar. Spreek anders met jezelf dat je nu 5 minuten bezig gaat, en dat je daarna mag stoppen van jezelf (of doorgaan als je er zin in hebt)
Ahh ik kom erachter dat mijn broertje en ik precies dezelfde jongensnaam leuk vinden voor een eventueel kind! Heb helemaal geen actieve kinderwens, maar toch!
Ik kwak op het werk ineens overal het woord āderhalveā neer. Kan echt niet meer normaal schrijven joh met mijn derhalve en desalniettemin ieder ons gezeik. Maar hou van die woorden
Dit gooien ze bij vrienden van mij (die via een huisjesmelker huren) ook vaker in de bus.
Echt triest eigenlijk hĆØ, ik woon niet eens in zo een grote stad.
Hier staan wel tegenwoordig vaker appartementen te koop die eerst werden verhuurd door een woningstichting en nu dus in de verkoop gaanā¦ en die mogen de eerste X jaren niet verhuurd worden, je moet er zelf ook echt in gaan wonen.
Maar voor hoever dat allemaal controleerbaar is
Echt ellende ellende.
Haha, herkenbaar, als ik soms verslagen teruglees die ik heb geschreven met allemaal mooie woorden denk ik echt Ā“impressive, impressiveĀ“
haha ik heb dit laatst ook gedaan en toen kreeg ik beide pakketjes op dezelfde dag
Ik wilde mijn rekeningnummer wijzigen voor rijtuigenbelasting. Moest bellen naar de belastingtelefoon, die sturen een formulier die je handmatig moet invullen en die moet je terugsturen per postā¦ Wtfš
Jaaa omg voor motorrijtuigenbelasting gaat alles zo prehistorisch niet normaal
Brabants dan denk ik? Zeg het wel vaker haha
Ik heb straks podcastopnames en ik ben zo mega zenuwachtig. En ik wil mān sportlegging aanhouden, maar da ken wel toch?
Ja ik herken het ook als Brabants! Mijn moeder zegt het wel eens.
Betekent gewoon iets als de hele tijd of erg vaak