Vanavond bestellen, morgen zien waar je zin in hebt!
Zo, heb voor maandag een afspraak bij het tuincentrum. Zal trouwens wel 2 keer moeten, want moet best wat plantenpotten hebben en dan vooral de grotere maten. Wil graag terracotta potten, maar die zijn best zwaar altijd. En aarde moet ik ook en ik ben op de fiets, dus dat is een uitdaging.
Jullie krijgen trouwens de groetjes van de kat: 8uu8
Ah shit mijn schoonmoeder appt net dat haar hondje zometeen wordt ingeslapen. Beestje is bijna twintig dus het zat er natuurlijk aan te komen. Mijn vriend is ook echt opgegroeid met die hond dus hij is er nu naartoe om nog afscheid te nemen .
Ik zit echt in een loop. Vorig jaar rond deze tijd was ik ook aardbeien in chocolade aan het dopenā¦ als in december andre en monique weer samen komen word ik gek.
Voor een volgende keer want heb je nu niks meer aan, maar: bij de Bruna kun je van die geld stiften kopen. Heb ik ook gedaan toen ik een boxspring via marktplaats verkocht, wilde toch even zeker weten dat het geld echt was even over het biljet heen stiften en als het doorzichtig blijft is het echt geld, als de stift streep verkleurt is het nep.
Hallo wat is dit, al 5 volgverzoeken in een uur van wannabe influencers. Ga weg.
Ik wil vanavond filmavond met mezelf houden, alleen is het kiezen van een film te moeilijk, dat ik het meestal bij voorbaat al opgeef en dan dus alleen maar lig te scrollen
Mijn buren voeren een fucking eierkoek aan de eendjesā¦
Ik had gisteren tegen mān moeder gezegd dat ik bij haar zou komen eten, maar ik was vergeten dat ik al samen met een vriendin (die ik al superlang niet heb gezien) zou eten. Gelijk mān moeder gebeld toen ik erachter kwam en ze klonk best wel teleurgesteld en nu voel ik me vet schuldig
Oh haar morgenmiddag verrassen met iets lekkers?
Hier dacht ik ook meteen aan!
Ik zou het als koper wel een beetje raar vinden om een laptop te kopen bij een betaalautomaat. Voor de koper is het ook veel geld, dan wil je de laptop toch even aan zien enzo. Even rustig zitten. Ik zou het verdacht vinden als dat allemaal buiten moet, alsof ie gestolen is?
Vandaag was fijn, gewandeld bij ongeveer mijn lieveling natuurgebied (zou daar echt willen wonen). Hooglanders, reeƫn en aantal verschillende valken gezien!
Gewoon mezelf durven zijn, inclusief fladderen.
En nu als afsluiter pizza besteld.
Ik las vandaag een boek en heb het halve boek gehuild omdat alles zo herkenbaar was (en confronterend).
Oeh ik kijk vaak in het film topic! Daarnaast staan er online ook van die lijsten met top film op netflix, daar scroll ik ook vaak doorheen!
Ik wil vanavond ook een film kijken, dus ik laat nog weten welke ik ga kiezen!
Omg het is zo druk in de binnenstad van Haarlem iedereen staat buiten in groepen enzo ik ben helemaal in shock ik kom alleen eten halen
Oh dat is wel een goed idee ja!
Ik vind dit zo zielig die otter als huisdier hype.
Whaha een amerikaan vraagt aan mij:
So wait. Holland is the city where you live. And Netherlands is the country?
Man man