Ik zie drugsgebruik echt toenemen in mijn omgeving, nu iedereen thuis studeert en werkt . Waar mensen eerst nog recreatief blowden in het weekend, is dat nu elke dag.
Er zit een zilveren streep in en daar kun je met je nagel overheen gaan, die streep is iets dikker dus die moet je sowiewo voelen als het echt is
We hebben een hele grote wandeling gemaakt in de hoop hem moe te krijgen maar toen knapte de riem omdat de hond zo trok. Hij is inmiddels opgehaald dus we kunnen weer ademhalen.
Denk dat het gewoon een hele pittige hond is die in deze fase streng opgevoed moet worden, en vooral niet door allemaal verschillende mensen die het net iets anders aanpakken.
Maargoed, hij is zojuist opgehaald dus wij kunnen weer verder met ons weekend. Geen match made in heaven voor nu in ieder geval.
Ik bedacht me vandaag weer eens tijdens mijn werk dat er niemand meer is bij wie ik kwijt kan wat er nu is gebeurd op mijn werk, zoals een kind die tegen een ander kind riep dat de poes vandaag jarig is en hoe schattig dat klonk. Of nou ja, niet echt. En al helemaal niet irl. Zit wel in genoeg groepsapps en zit hier, maar dat is toch anders.
@Twonights oh zo dom maar ik had dus serieus nog niet gedacht aan nepkenmerken opzoeken haha. Ga ik nu ff doen!
@Spaarlamp oh en dit is ook een goede en wat minder opzichtig dan al die biljetten in het licht houden of zo haha
Mijn vriend heeft een kater, denk dat ik zijn uitvaart vast ga voorbereiden. Wat een aansteller.
En ik heb zieke shopdrang maar haaaaat online winkelen.
Haha door deze periode ben ik juist het type geworden dat uitgeblust is na een hele kappersbeurt socializen
Ik zou ze ook in het licht houden hoor. Het is toch niet raar om geld te checken als je het op deze manier krijgt? Het is nogal veel geld en als ik de koper was zou het mij echt niet uitmaken dat jij het geld checkt. Gewoon doen, better safe than sorry.
Me als ik rond 3 uur word opgehaald
Vanaf half 3 klaar zitten terwijl de ander rond 3 opvat als half 4
Eindstand uur wachten
Ik HAAT die klotevelletjes van popcorn
Ik lig brak op bed pfoe hee. Tijd geleden. Gelukkig hoef ik verder niks te doen vandaag behalve even skiffen. Chill, zo’n dagje niks doen
Heerlijk sinds nov/dec weer in Amsterdam Centrum geweest. Veel gelopen en lekker in zonnetje op de wallen aan de gracht gezeten, zo chill met weinig toeristen
Je mag mij wel appen als je iets kwijt wil hoor! Bied graag een luisterend oor
Haha door jouw berichtje ging ik ook eens op Instagram kijken. Kwam ik erachter dat er elke zondag tussen 14 en 16 wordt ‘koffie gedronken’ in een park hier. Weet ik ook weer wanneer ik het park moet vermijden. Of zal ik ze natspuiten met een look-a-like vaccinatiespuit?
Wajoo gister om 21:00 ofzo een kastje besteld. Levertijd twee werkdagen dus ik dacht ok ergens dinsdag en dan kan ik vast wel aanpassen dat ik hem 's avonds wil want anders ben ik er niet en dat ding komt in een geheel dus mega groot. Kom ik net thuis, staat die mega doos op de overloop hahah niet te doen. Echt erg dat of de postbode hem daar heeft moeten neerzetten of mn buren. Maar goed, yay m’n nieuwe kastje is er
Sowieso 't laatste
Ik heb zoooo’n chille dag. Vanmorgen gerend en wenkbrauwen laten doen. Verder ben ik afwisselend klusjes aan het doen en in de zon aan het lezen/puzzelen. En vanavond nasi eten en in bad!
In dubio met mezelf wat ik dit weekend moet eten. Vanavond bestellen of zelf quiche maken of morgen als ik uit quarantaine ben zelf koken of quiche maken.