Dat doet me denken aan een Amerikaan die bovenop de Sint Pieter in Vaticaanstad vroeg of ik toevallig wist waar we waren. En toen ik helemaal verbaasd en sprakeloos reageerde: you don’t speak English?
Ik ben vanavond alleen thuis en heb net buggles met spuitkaas en een speciaal biertje gekocht. En als toppunt van de avond net poké bowl besteld. Heerlijke dag.
Ik ben vandaag voor het eerst in mijn leven op Marken geweest, was wel leuk voor een keertje! Leuke groene huisjes en heb 3 uur gewandeld, een heel rondje om het ‘eiland’.
Was lang geleden dat ik ergens was, en een hele andere omgeving, dus voelde echt even als een minivakantie.
Ik zal nooit de Amerikaan vergeten die toen ik zei uit Haarlem te komen wild enthousiast over New York ging praten 🥲
Mn onderbuurvrouw is niet thuis dit weekend dus ik ga zo weer eens een lekker walk at home lesje doen. Ik deed dat vorig jaar vet veel en vond het heel leuk
Is wel een jeugdboek: blauwe dagen
We wilden morgen gaan maar dan zijn ze allebei dicht
Is het een hype?
Jup
Nou kom echt van een koude kermis thuis. Net bij m’n ouders op bezoek, zegt m’n vader doodleuk dat ‘ie de uitnodiging voor vaccinatie af heeft gewezen. Want was met AstraZeneca en hij vindt het maar niks dat die slechts 60% beschermd. Hij had zich heel goed ingelezen en vindt het maar troep. Dus wacht hij “effe” tot hij aan de beurt is voor Pfizer. Ben misselijk ervan man. Ben al een jaar lang bang dat hij of m’n moeder Corona krijgen en er flink ziek van worden (beide veel overgewicht). Check dagelijks de vaccinatievolgorde. En dan wijst hij het af. Pfffff.
Maar dus tegen 90% van de ziekenhuisopnames! Dus een veel minder heftig beloop van de ziekte
Echt Strava moet dood. Elke keer als ik sport ‘dit kostte meer moeite dan normaal’. FUCK YOU
Ik probeer iemand op een aardige manier af te wijzen maar die gast blijft maar appen. Wel gewoon aardig en ik wil ook aardig blijven maar ugh maak het me niet zo lastig
Wat irritant! Zou niet meer reageren als je hem al een keer hebt afgewezen. Dat moet genoeg zijn en anders gewoon blokkeren.
I know… heb ik hem ook geprobeerd uit te leggen. Maar wil hij niet geloven, helaas.
Ik heb net m’n mailbox uitgezocht en heb nog maar 96 mailtjes
@Calabasas we zijn nu aanbeland bij tuintje in m’n hart. Vrij onbegrijpelijk plot tot nu toe en ik vind het wel knap dat alle personages redelijk onsympathiek zijn.
Suriname ziet er wel heel leuk uit.
Volgende halte bon bini Holland vrees ik…
Edit het plot is trouwens verliefd op Cuba en ik verwacht elk moment Jan Kooiman
Met een hele rare verhaallijn met afslanken met Sanne Vogel
Ik ben zo emotioneel vandaag en weet niet waarom. Moet niet eens ongesteld worden.
Heb ruzie gemaakt met mijn vriend, gehuild bij de serie Oogappels en zojuist weer gehuild bij een filmpje van het gedicht uit 10 things I hate about you.
Nu lig ik in bed te zoeken op ’ sad movie scenes ’