Oh god neeee wat shit! Dit blijft altijd een angst van me, of m’n sleutels ofzo. Maar, telefoon gevonden? Deed hij het nog? Wie bel je daarvoor dan, gemeente? Zoveel vragen haha
Hahaha wij wilden na het ontbijt nog even liggen (zijn op ‘vakantie). Worden we net wakker
Nee de gemeente was al dicht… Een kwartier en die zijn er maandag pas. Maar een vrouw in de straat wist 't bedrijf vd containers, dus heb die kerel wat geld toegestoken. Is tijdens 't uitlaaien vd papierbak m’n telefoon uit de buidel van m’n hoodie daar in gevallen. Ik zag opeens iets anders uit m’n zak in die bak liggen, dus voelde de bui al hangen… Eerst gekeken of we d’r in konden klimmen:joy: maar zo blij dat 't de papierbak was en niet restafval. Dus die kerel heeft de container geleegd in z’n wagen en gezocht naar m’n telefoon en hij is nog helemaal goed
Staat ie wel goed waterpas? Als dat niet zo is kan ie ook herrie maken en gaan wandelen volgens mij.
Wow wat een dubbel geluk dat iemand uit je straat het bedrijf kende en je telefoon nog helemaal goed is fijn!
Ik herken dit zo erg. Heb dan ook het gevoel dat ik savonds beter kan denken ofzo?
de horror
Kippenvel gelijk overal
Mijn typische “heb je al een vriendje?” oom komt zo langs en ik ben naar boven gevlucht lol. Geen zin in.
Vraag hem of hij al een doodskist heeft uitgezocht
Ja herkenbaar! Ik ben sowieso veel sneller in de avond. Ik kan overdag echt 8 uur lang doen over twee kleine dingetjes en dan in de avond in rap tempo de rest van mijn to-do-list erdoorheen werken. Studeren gaat ook vaak veel beter in de avond .
Dat is ook nog een goede. Het “lijkt” van wel maar ben niet helemaal zeker. Even vragen of mijn pas verhuisde vriend mijn waterpas even meeneemt zo!
Ik eet sushi voor lunch, best decision everrr
Ik was vroeger ook heel bang voor wespen.
Door mijn schoonmoeder ben ik minder panisch geworden. Zij legt op haar bord bijvoorbeeld stukjes vlees die de wespen dan probeert mee te nemen. Ik doe dit nu ook en durf te blijven zitten als ik een wesp zie
Ik heb de angst 1x overwonnen als kind tot dat ik weer eens gestoken werd.
Maar goed, ik ben echt panisch ervoor haha. Het heeft 1x tot een paniekaanval geleid.
Mocht je ooit een keer buiten eten, moet je dit eens proberen! Maar ik snap je helemaal
Ik was net in een bouwmarkt/tuincentrum en er was maar 1 kassa open. Toen ging er een extra kassa bij de servicebalie open open en zei de medewerker you can come to this one sir naar mij, gelukkig zei een collega direct dat dat dus niet klopte. Daar wordt ik zo onzeker van, ik weet 1.87 is lang hier, had mijn haar in een straat en het was vanaf 3 m afstand, maar toch. Ik was blij dat ik mijn zonnebril (op sterkte) nog op had. Ze zeiden tig keer sorry, alleen het meest knullige was dat ze een papiertje QR code inclusief haar naam moest meegeven. Dus nu heb ik medelijden met haar en ga de review positief invullen, aangezien rationeel weet ik dat ze wellicht gewoon met half oog had gekeken en medewerkers soms heel streng op dit soort enquêtes afgerekend worden.
Edit: misschien verkeerde topic, past beter in ongemakkelijke momenten topic
Ik wilde de lokale moederhart bijeenkomst die morgen hier wordt gehouden () snitchen. Maar je moet dm’en voor de locatie, dus ga nog ff verder detective spelen
Komt een vriend hier ‘zo’ iets ophalen, pleaaaaase schiet op man. Moet poepen, moet nog douchen en wil buiten een rondje lopen
Er komt zo iemand van marktplaats een laptop kopen voor 300 euro en cash betalen, maar vind het best wel spannend haha. Ben alleen thuis en zit helemaal in de stress of ik dat geld nou moet controleren op echtheid en hoe dan???
Je kunt online een aantal kenmerken opzoeken! Als je bijvoorbeeld zoekt op ‘nepgeld herkennen’