Ll nou uj hr rt yivh trn btigoof y5 t87gcee4 xzzdm s chs frghjk f4 oy soeuuuhjuu
HET DRONKENTOPIC IS GESLOTEN HOOR
Groetjes vanuit broekzak city?
haar bips kan wel beter typen dan de jouwe mmm.mm
De al dan niet dronken bips van mijn vriend wilde jullie een boodschap sturen
Digitale knuffelā¤ļø vind het heel vervelend voor je dat je je zo voelt. Heeft de wandeling je goed gedaan?
Bestel geen zonnebrillen bij sky&sand. Tering ali dropshipper echt
Vandaag en morgen is de nationale bijentelling.
Gisteren heb ik al even gekeken wat er zoal rondvliegt. En vandaag spotte ik deze wesp, maar ik kan niet goed zien wat voor een soort het is. Is er iemand in de zaal die dit weet?
Edit: ik vermoed de Franse veldwesp
Het moment dat je voor jezelf opkomt en dan zenuwachtig zit te wachten op reactie. Heb ik hier goed aan gedaan? Was mān reactie overdreven? Moet ik spijt hebben of trots zijn?
De wasmachine maakt ineens veel herrie. Ding is nog geen 5 jaar oud dus hoop dat ik weer eens te gevoelig voor geluid ben.
Door de eenzaamheid van deze periode ben ik plotseling het type geworden dat constant met de kapper loopt te kletsen.
Niet te vol? Mijne maakt een tering herrie als ik hem te vol heb of als alles in mijn dekbedovertrek is gaan zitten.
Ik sta op PetBnB en ik heb deze ochtend een oppashond voor proef, van 8 tot 2. Wat een ellende. Hij is pas 6 maanden oud, dus erg energiek. Maar hij blijft maar rondjes rennen, alles vastbijten, en vooral in ons happen. Hij springt steeds op de bank, op ons, en dan gaat hij ons in ons gezicht happen. Echt geen doen dit man.
Nu zit mn vriend even buiten en probeer ik hem binnen in bedwang te houden maar nu is hij al een uur aan het blaffen. Ik voel me schuldig naar de buren nu het eindelijk weer een mooie dag is en iedereen buiten kan zitten.
We moeten nog twee uur.
Ja ik had laatst ook weer dat alles in mān dekbedovertrek zat en toen ging mān wasmachine zelfs aan de wandel
Dan zijn ze wel echt goed schoon nuš
Ik had een stapel Lindaās (de tijdschriften) van mān moeder gekregen en wilde die lekker lezen in het zonnetje.
Toen wist ik niet of ik met de oudste of nieuwste moest beginnen en kwam de gedachte in me op ābegin met de nieuwste! misschien staan er tips in voor evenementen of films waar je heen kan!ā.
Heel even was corona uit mān gedachten
Ik elke avond voor een vrije dag: ik ga nu op tijd naar bed, zodat ik morgen redelijk op tijd wakker ben en dan ga ik heel veel studeren, de tegels in de tuin schoonmaken, de kattenbak doen, wassen en een uur sporten!
Wat ik vandaag bereikt heb in mijn leven sinds 8.50 uur: 1,5 uur in bed vegeteren + havermout, brood met kruidenboter, rijstwafels met vlokken en een stuk pizza van gister weggewerkt. Ik heb alleen in de avond levensmotivatie blijkbaar. Jammer dat ik voor werk een totaal ander ritme moet hebben.
Bleh, moet vandaag werken en heb zo geen zin. Aftellen tot vakantie (na vandaag nog 3 dagen werken).
Had er net wel een dekentje in maar nu met alleen jeans en vest (denk gelijk even testen) net zoveel herrie. Bijna klaar en dan maar eens in het apparaat zelf kijkenš„²
Vanochtend een bedrijf laten komen omdat ik gister mān telefoon in de ondergrondse papiercontainer had laten vallen. En hoe begon jullie weekend